{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Øv og atter øv:-(( {{forumTopicSubject}}

Vores kære Xena har fået kræft i øret og øregangen:-( Man kan opererer óg gí kemo, men det kan vi ikke gøre mod hende med hendes 7 år:-( Så de sidste planlagte dage går med at nusse og gøre alt det vi normalt ikke må gøre.... Sove hos far og mor, enten i stuen eller i soveværelset... Ja, det er nok åndsvagt så det gør noget og selvfølgelig kun for vores skyld... Men det hjælper at gøre overgangen lidt lettere til mandag:-) I weekenden kommer alle ungerne og tager afsked og vi tager hende med hjem, så hun skal hvile her hos os for altid..
Hvor katten hvor er det hårdt og urimeligt:-(
Ønsker det ikke ´for nogen::::

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv og atter øv:-((
  • #1   9. mar 2011 jeg føler virkelig med jer, kun kun gisne om hvor hårdt et farvel til sin højt elskede hund må være.
    jeg kan godt forstå i forkæler hende og jer selv, jeg vile gøre præcis det samme, hvis jeg havde begrænset tid med en af mine hunde.
    jeg vil tænke på jer på mandag, og håber i får en rigtig god weekend sammen og et smukt farvel

• #2   9. mar 2011 Det er jeg rigtig ked af at høre. jeg havde nok også gjort det samme jeg føler virkelig med jer.

• #3   9. mar 2011 Puha føler med jer, men min beslutning ville have været den samme! *Kram* herfra mig

• #4   9. mar 2011 Dett gør mig virkelig ondt på jeres vegne, men sikke en flot beslutningen i har taget, hun skal ikke igennem alt dette for jeres skyld men kan sove stille ind med værdigheden i behold, så det er stort af jer.

• #5   9. mar 2011 føler med jer

• #6   9. mar 2011 Åh nej hvor sørgeligt, føler virkelig med jer :l

• #7   9. mar 2011 Mange tanker herfra.

• #8   9. mar 2011 uha, hård beslutning, men den rigtige. Er ikke tilhænger af at man giver kæledyr kemo, da det kan give mange bivirkninger og man kan jo ikke fortælle dem hvorfor de har det skidt.
    Kræft er en forfærdelig sygdom hvad end det er ved dyr eller mennesker.
    Stort af jer at tænke på hunden og give den fred.

• #9   9. mar 2011 Gitte..... Jeg ved hvor svært det er!!!! Vi måtte desværre også aflive vores elskede hund Tusca for 15 dage siden, hun havde allergi og pletter på leveren, og de sidste uger gik det ned af bakke.
    Der var ingen midler eller medicin der kunne hjælpe hende uden det gik ud over leveren.
    De sidste 5 dage hun levede, var hun også midtpunkt, og fik lov til alt!!!
    Den sidste dag fik hun leverpostej og smørklatter (det ku' hun li') og 1 time før hun skulle aflives, tog min mand hende med hen på en mark, hvor hun fik lov at løbe frit......
    Vi valgte at aflive hende inden det blev alt for slemt og organerne satte ud, men for pokker....... det var svært, når hun spiste fint, og var glad for løbeturen på marken.
    I morgen skal vi hente hendes urne hos dyrlægen, og jeg VED at det blir' en rigtig svær dag!!!!!!
    Vi valgte at tage til dyrlægen mht. aflivningen, idet vi også har en anden hund hjemme som ville have svært ved at se hende bagefter.
    Så mine tanker går til dig i denne svære tid!!!

• #10   10. mar 2011 Tusind tak for alle de søde og trøstende ord. Det varmer og ja, det er altså ikke sjovt. Inat sover man mand sammen med hende, så vi skiftes og hun nyder det helt vildt:-) Heldigvis ved hun jo ingenting...Det er jo bare os der ikke kan bære det....

• #12   10. mar 2011 Tak Palle:-) Nej, det ville vi aldrig kunne byde hende. Vi er jo nød til at huske på at det skal være for hundes skyld vi har hende og ikke af egoistiske grunde.
    Men en positiv ting er dog at vi må tage hende med hjem og lade hende hvile i vores egen have, hvad jeg ikke troede var lovligt..

• #14   12. mar 2011 Palle: Vi blev af dr. dyr anbefalet at få det gjort indenfor kort tid, da hun nu får smertestillende og binyrebarkhormon. Hun har ondt og det bløder fra øret, så hun skal bestemt ikke gå og ha´ ondt den sidste tid, så ja, imorgen skal vi på den værste køretur med hende.
    Vedr. kremering, ja det har vi tænkt på, men det bryder min mand sig ikke om, så det bliver på alm. vis, men som du siger skal man selvfølgelig langt ned min. 1m. Men vi føler os trygge ved at hun er her hvor hun har haft det godt.

• #15   12. mar 2011 Gitte.
    Det er en meget svær beslutning, man skal træffe, men I traf den helt rigtige!! Der er synd at holde liv i en hund, som er så dårlig, bare for din egen skyld.
    Jeg vil tænke på Jer og Xena på mandag.

• #16   12. mar 2011 Lillian K.: Tak skal du ha´ og ja det er en (undskyld udtrykket) lortebeslutning, som man så gerne vil være foruden.. Men når det ikke kan være anderledes må vi tage den derfra.
    Vores lille Trunte (som jo desværre blev svært mishandlet de første 5 mdr. af sit liv, kan overhovedet ikke være alene hjemme, så vi har garderet os og kan hente hende en ny legekammerat i næste uge. Håber det måske også gør vi hurtigere kan komme igennem det. Når man først har haft 2 hunde og set hvor sjovt et spil og fornøjelse de har af hinanden ønsker vi heller ikke at Trunte skal være "enebarn". Men vi er lidt spændte på hvordan hun vil reagerer. Xena har jo været hendes faste klippesten.
    Når det er sagt véd vi jo også godt at det er os det gør ondt på. Xena mærker heldigvis ingenting og det trøster vi os med...
    Og endnu engang mange tak for de mange postitive reaktioner fra så mange søde mennesker herinde:-)

Kommentér på:
Øv og atter øv:-((

Annonce