1.146 visninger
|
Oprettet:
Øv og atter øv:-(( {{forumTopicSubject}}
Vores kære Xena har fået kræft i øret og øregangen:-( Man kan opererer óg gí kemo, men det kan vi ikke gøre mod hende med hendes 7 år:-( Så de sidste planlagte dage går med at nusse og gøre alt det vi normalt ikke må gøre.... Sove hos far og mor, enten i stuen eller i soveværelset... Ja, det er nok åndsvagt så det gør noget og selvfølgelig kun for vores skyld... Men det hjælper at gøre overgangen lidt lettere til mandag:-) I weekenden kommer alle ungerne og tager afsked og vi tager hende med hjem, så hun skal hvile her hos os for altid..
Hvor katten hvor er det hårdt og urimeligt:-(
Ønsker det ikke ´for nogen::::
mar 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 236
jeg kan godt forstå i forkæler hende og jer selv, jeg vile gøre præcis det samme, hvis jeg havde begrænset tid med en af mine hunde.
jeg vil tænke på jer på mandag, og håber i får en rigtig god weekend sammen og et smukt farvel
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 55
Kræft er en forfærdelig sygdom hvad end det er ved dyr eller mennesker.
Stort af jer at tænke på hunden og give den fred.
feb 2009
Følger: 32 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 226
Der var ingen midler eller medicin der kunne hjælpe hende uden det gik ud over leveren.
De sidste 5 dage hun levede, var hun også midtpunkt, og fik lov til alt!!!
Den sidste dag fik hun leverpostej og smørklatter (det ku' hun li') og 1 time før hun skulle aflives, tog min mand hende med hen på en mark, hvor hun fik lov at løbe frit......
Vi valgte at aflive hende inden det blev alt for slemt og organerne satte ud, men for pokker....... det var svært, når hun spiste fint, og var glad for løbeturen på marken.
I morgen skal vi hente hendes urne hos dyrlægen, og jeg VED at det blir' en rigtig svær dag!!!!!!
Vi valgte at tage til dyrlægen mht. aflivningen, idet vi også har en anden hund hjemme som ville have svært ved at se hende bagefter.
Så mine tanker går til dig i denne svære tid!!!
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
jul 2007
Men en positiv ting er dog at vi må tage hende med hjem og lade hende hvile i vores egen have, hvad jeg ikke troede var lovligt..
jul 2007
Vedr. kremering, ja det har vi tænkt på, men det bryder min mand sig ikke om, så det bliver på alm. vis, men som du siger skal man selvfølgelig langt ned min. 1m. Men vi føler os trygge ved at hun er her hvor hun har haft det godt.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
Det er en meget svær beslutning, man skal træffe, men I traf den helt rigtige!! Der er synd at holde liv i en hund, som er så dårlig, bare for din egen skyld.
Jeg vil tænke på Jer og Xena på mandag.
jul 2007
Vores lille Trunte (som jo desværre blev svært mishandlet de første 5 mdr. af sit liv, kan overhovedet ikke være alene hjemme, så vi har garderet os og kan hente hende en ny legekammerat i næste uge. Håber det måske også gør vi hurtigere kan komme igennem det. Når man først har haft 2 hunde og set hvor sjovt et spil og fornøjelse de har af hinanden ønsker vi heller ikke at Trunte skal være "enebarn". Men vi er lidt spændte på hvordan hun vil reagerer. Xena har jo været hendes faste klippesten.
Når det er sagt véd vi jo også godt at det er os det gør ondt på. Xena mærker heldigvis ingenting og det trøster vi os med...
Og endnu engang mange tak for de mange postitive reaktioner fra så mange søde mennesker herinde:-)
Øv og atter øv:-((