Man må ikke stjæle fra gamle {{forumTopicSubject}}
pensionister , og slet slet ikke svage ældre damer som ellers bare vil det bedste for alle incl tyven selv !
Den ældre dame lukkede selv tyven ind i sit hjem fredag formiddag , totalt uvidende om hvad han havde i sinde.
Han har gennem længere tid charmeret sig ind på hende ved sine daglige besøg og langsomt bygget en tillid op imellem dem.
I starten var de sammen hele tiden og hun lod ham ikke være uden opsyn , men som tiden går bliver hun mere og mere tryg i hans selskab og lader ham fra tid til anden være alene i nogle minutter af gangen f.eks. hvis hun skal på toilet.
Men ak ak , hvad skete der så i fredags ??
Hun går på toilettet og lader ham være alene i køkkenet i max 5 min. og pludselig manglede der noget på hendes køkkenbord !!!
Som de ville have sagt i i " De grønne slagtere "
" der er 3 små hakkebøffer til hver "
Da Bertil ikke har set denne film , kender han ikke reglerne omkring hakkebøffer og dermed kan han ikke stilles til regnskab for sin handling som var ...
- Fru Nielsen på toilet , hakkebøf på køkkenbordet , op på stol , op på spisebordet og VUPTI i et laaaaaangt spring over på køkkenbordet , gnaske gufle , hurtig ned , ind i stuen , op i sofa og så ellers slette alle spor rundt om munden !!
Det der bekymre mig mest er , at Fru Nielsen er gammel sagsbehandler i familieafdelingen i kommunen og dermed har hun jo direkte kontakt til SSP - konsulenterne.
Jeg har fortalt Bertil , at man må ikke stjæle fra nogen og slet ikke ældre damer.
Bertil har ikke indrømmet sin gerning , men kigger bare uforstående på mig når jeg bringer emnet op til diskussion og virker temmelig upåvirket af sin gerning.
Så vidt jeg kan spotte , har Bertil ikke skyggen af angre overfor Fru Nielsen som måtte nøjes med rugbrød til aftensmad.
Men jeg ved , at hun elsker ham alligevel og lur mig ...
Hun vil fortsætte med at stille bøffer på bordet og så smutte på toilettet i laaaaaang tid
For selvfølgelig må hunden ikke gå på køkkenbordet , men det kan Fru Nielsen jo ikke se fra toilettet , vel ?
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
HØRT !!! LOL
sep 2008