{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Dobermann spørgsmål. {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 18 år som altid har ønsket mig en dobermann... Og jeg har på ingen måde tænkt mig at anskaffe mig en dobermann nu og her men om nogen år.
Jeg har læst om dem og er kommet frem til det er sådan en hund jeg ønsker.. Men jeg har gnavere og jeg har mange af dem og har på ingen måde tænkt mig at skille mig af med dem... Er det så helt udelukkende at få en dober?

ang. min erfaring med hunde så har vi i min familie haft amstaff og am. bulldog i mange år.. Det har både været familie hunde hvor hele familien har deles om dem og 2 hunde som jeg selv har taget ansvaret for og trænet...
Men det jo ikke helt det samme som en dober :)..
Så jeg tænkte, ville det være dumt at anskaffe sig en fra hvalp af? ville en ældre ikke være nemmere at holde styr på for en første gangs dober ejer ?

Jeg er klar over en dobermann skal have en del motion og en del aktivering.
Jeg er også indstillet på at sætte mig ind i racen osv. til punkt og prikke og jeg vil også meget gerne finde noget hjælp et sted her i københavn som evt. har en del erfaring med hunderacen...

Og igen så ved jeg allerede fra nu af jeg skal have en han hund... Det lyder dumt men jeg klikker bedst med hanner...
Man hvad ville i sige var nemmest indenfor den race? hunner eller hanner?

MVH. Izabella

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobermann spørgsmål.
Kommentér på:
Dobermann spørgsmål.

Annonce