{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Hittemissen skal finde andet hjem :( {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er det bare træls at nogen dyr bare ikke kommer til at fungere sammen.
Historien starter med at mine svigerforældre fortæller at de har en killing rendende udenfor deres hus som ser meget syg ud og at den har sat foran deres dør i 1½ døgn. Nå, jeg tager så ud og ser den og ganske rigtigt så er det bare en stor forhutlet killing som bløder fra et sår på næsen. Den er meget kontaktsøgede og miaver. Vi skal sove ved svigerforældrene den aften og ved midnats tid går jeg udenfor for at se om katten er gået sin vej, den sidder så sammenkrøbet og rystende i deres kælderskakt smiley det er simpelthen for meget for mig og de meddeler mig at hvis den er der morgenen efter får de en jæger til at skyde den. Pyyyh det kan jeg da slet ikke tåle at høre, så jeg får fat i min mor som jeg ringer ulykkelig og grædende til. Hun har to katte i forvejen og siger at jeg bare kan komme med den lille. Katten bliver stoppet i en kasse og jeg kører ud til min mor med den.
Så langt så godt, katten får behandlet såret ved næsen, ormekur, loppekur, bliver badet og liver meget op. Det er en dejlig lille grå/blå stribet hunkat som er renlig og vant til at være indenfor. Katten som vi kalder Missy har nu taget på og har det rigtig godt....men men men....
Igår havde den været her i 14 dage og ikke været lukket ud selvom den har miavet meget ved døren, så derfor fik udgangstilladelsen debut igår, alt går godt og min mor går rundt med den i haven og den synes det er fint og tuller lidt rundt i haven sammen med hundene. Så går min mor lige ind for at fylde noget i tørretumbleren og jeg holder øje igennem stuevinduet imens. Pludselig sker der det at katten ræser igennem et hegn og min mors dobermann ser strakt sit bytte, tager fat omkring katten og rusker den, katten slippes da jeg råber neeeeeej alt hvad jeg kan og den farer forvildet væk fra hunden og desværre tilbage igen, han får fat i hende endnu en gang før hun slipper væk fra ham og op i et træ. Det skal lige siges at de andre hunde slet ikke var med i overfaldet, de stod i den anden del af haven og opdagede ikke engang hvad der skete.
Missy er heldigvis uskadet og har sluppet uhyre heldigt fra det.
Desværre bliver doberen ved med at stivne når han ser hende og vil tage hende - de andre katte er han slet ikke sådan overfor. Er lidt ked af at det skal være sådan og at vi nu skal finde et nyt hjem meget hurtigt til hitte missen smiley
Undskyld det blev lidt langt men måtte lige ud med det for synes det er noget rod med de dyr. Bebrejder ikke min mors hund for han har utrolig stor byttedrift og kender ingen grænser.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hittemissen skal finde andet hjem :(
Kommentér på:
Hittemissen skal finde andet hjem :(

Annonce