{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Bertils besøg hos Dr. Dyr idag :-) {{forumTopicSubject}}

YEAHHH

Det gik så fint , så fint smiley

For første gang i mange år som hundeejer prøvede jeg , at gå til dyrlæge og kommer derfra UDEN anmærkninger smiley

Plejer altid lige at skulle holde øje med ;

- vægt
- hud
- knuder
- operationssår
- poteskader
- afføring
- tænder

osv osv osv

Men idag var ordene ;

- perfekt muskelmasse
- perfekt vægt
- perfekt pels
- perfekt hjerte / lungestetoskopi
- perfekte negle som han selv klarer
- perfekte ører , selvom de er store
- perfektte tænder
- fuldt udvokset med perfekte led til AG , da han er en blandingshund og dermed noget kraftigere end den rene rottehund

Og så blev han selvfølgelig vac. uden problemer og ormekur med hjem ( just in case )

Og så fik vi lige afsluttet Simmer på deres pc og de fik historien om min beslutning om at lade ham få fred i sommers. Det fandt de fuldt forståeligt fra min side , men som de også sagde ;

- Simmer var en fantastisk hund psykisk og vi havde et helt specielt bånd kunne de se.
Men at han var syg og at arbejdet med allergi hos Simmer var ikke holdbart i længden.

Dog undrede de sig over mit nye valg af hund , men syntes da hanj var en sjov lille fætter som er skabt til AG , som min plan er.

638 kr. var hvad jeg kom af med og skal først derhen igen om et år.

ja ja , jeg kunne se , at hun allerede forfattede en salgsannonce på sin bil og havde tanker om hussalg også smiley

Jeg er bare SÅ glad smiley Tænk at besøge en dyrlæge uden dyret er sygt , det er helt fantastisk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertils besøg hos Dr. Dyr idag :-)
Kommentér på:
Bertils besøg hos Dr. Dyr idag :-)

Annonce