{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.811 visninger | Oprettet:

ARGH... Liste hos boligselskab... {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at søge ny bolig, og er blevet tilbudt den lækreste lelighed, som jeg sagde ja til efter at ha undersøgt med hunde osv.. Hvor jeg begge gange får et mundtlig ja over tlf mht at rotten er tilladt..

I dag får jeg så lejekontrakt osv.. Og husorden.. Hvor der under husdyr er en liste med forbudte racer.. Og selvfølgelig er rotten på.. Men generelt er listen totalt langt ude!!

Skal lige siges jeg i morgen kontakter dem igen igen og hører hvor pokker det er gået galt henne af, men er bare SÅ hidsig og forundret over listen...
Listen er skrevet fuldstændig identisk med den jeg har modtaget fra selskabet, så nej ingen fejl *G*

Pitt bull terrier, Tosa og lignende muskelhunde. Bokser, collie Formel 1, bull terrier, Afgnsk mynde, Akita, American Akita, Aerikansk Staffordshire Terrier, Amerikansk vandspaniel, Beaceron, Boerboel, Bordeaux dogge, Boston terrier, Broholmer, bullmastiff, cane corso, dobermann, dogo canario, drever, dunker, engelsk mastiff, grand danois, greyhound, irsk ulvehud, karelsk bjørnehund, kaukasisk ovtcharka, mainois, nopolitansk mastiff, rottweiler, schæferhund, spansk mastiff, tietansk mastiff, tjekkoslovakisk ulvehund, vestsibirisk laika, staffordshire bull terrier. Dette ælder også krydsninger hvor en af ovenstående racer indgår.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH... Liste hos boligselskab...
Kommentér på:
ARGH... Liste hos boligselskab...

Annonce