{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Hvilken race til os? {{forumTopicSubject}}

Efter at Yoda fandt et nyt hjem for omkring et år siden, er jeg ved at blive klar til at få en ny basse indenfor det næste til to år. Det er meget svært, da jeg vil gøre alt for at finde den rigtige hund som skal blive gammel hos mig og min kæreste.

Jeg læser til lærer, min kæreste er musiker og er hjemme de fleste hverdage, med mindre han er på turne så det vil være begrænset hvad vovse vil være alene i dagtimerne.
Angående motion er vi ikke verdens mest aktive mennesker, men vi har en stor have. Jeg forestiller mig at vovse vil få en kort tur ud og tisse om morgenen, kort gåtur med kæreste formiddag, lang gårtur med mig eftermiddag og aftentur hvis det kræves. Derudover almindelig leg og træning ca. en gang om ugen med mindre vi bliver bidt af det. Vi har kat og høns og derudover vil jeg gerne have en hund som ikke strejfer, potentielt en som kan gå løs på tur så ingen jagthunde.

Den må godt have sin egen mening om tingene, være glad og aktiv, lidt vagthund gør bestemt ikke noget. Glad for børn er et plus. Glad for at lege.

Ikke langhåret. Helst ikke for lille. Helt store hunde er nok også udelukket.

Min kæreste er vild med franske bulldogs- det samme er jeg men vil også gerne have lidt mere hund, størrelses mæssigt. Jeg er de sidste dage blevet hooked på dalmatiner, kunne det være en mulighed?

Kom gerne med forslag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race til os?
Kommentér på:
Hvilken race til os?

Annonce