{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Ked af det. Var det nu det rigtige ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.
Og godaften smiley

Jeg er lidt trist til mode. Har lige brug for hjælp..
Jeg savner min King over alt på jorden. Jeg ved, at han er kommet til de sødeste mennesker, da jeg selv ville have lov, at udvælge familien til ham.
Vi havde vores dejlige Dobermann King.
Desværre lærte han ikke, at kunne enes med vores katte. Vi har 3 perserkatte, som er vores små børn.
King kunne desværre ikke lide dem smiley
Han jagtede dem så snart han så dem. Når de havde lagt sig ned, slog ham dem med poterne igen og igen.
Senere blev det vildere og vildere. Når han havde slået dem hårdt med poterne så de blev helt ude af kurs, tog han tænderne på hver side af nakken af dem og bed.
Andre gange jokkede han på dem så de ikke kunne løbe og tog til.
Jeg ved selvf. godt, at det ikke var fair for kattene, og vi havde selvf ikke lyst til, at komme hjem til vores dejlige missere, som hjemmefutter.
Derudover kunne han heller ikke være alene uden at splitte alt i 100 stykker.

Men jeg savner ham bare sådan smiley Han var virkelig mors hund.
Jeg ved, at han sikkert har det godt, men alligevel.
Var det dumt af os, at han kom videre ? Eller var det klogt nok?
Har jeg fejlet ?
Er det min skyld ?

uha altså.. Skyldføleserne vælter bare ned. Jeg savner min King smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ked af det. Var det nu det rigtige ?
  • #1   27. feb 2011 Du skal da ikke ha skyldføelse over for det.
    det var jo det bedste for både ham og misserne smiley
    Og det med han ikke ku være alene er jeg sikker på hans nye familie nok skal lære ham .-)

Op med humøret du søde smiley

Kram herfra

• #2   27. feb 2011 Det altid hårdt men den bedste beslutning for dine katte. Synes det er den rigtige besluting i har taget smiley

• #3   27. feb 2011 Tusinde tak søde Sisse.. Det var en sød besked.
    Vi prøvede også at vøre ham vant til at være alene. Men det lykkedes ikke rigtig.
    Han blev aktiveret allerede om morgenen, ved at komme med i stalden. Der var altid nogen og lege med.
    Vi kunne virkelig godt tænke os en dobermann igen, men jeg er ekstrem samvittighedsfugl og er hele tiden bange for, at jeg har gjort noget galt, eller uegnet osv. Vi har haft hund i 10 år og har gået til hundetræning med vores egen og min svigermors hund.
    Vi er begge virkelig forelsket i dobermanens dejlige sind og kærlighed.
    Jeg går sygemeldt grundet en ulykke. Så jeg er meget ensom.

• #4   27. feb 2011 du har gjort det eneste rigtige, både for dig selv, din hund og ikke mindst dine katte. Du ville aldrig tilgive dig selv, hvis du kom hjem og kattene var bidt ihjel.
    Så op med humøret både hund og katte har det bedst med det valg du tog

• #5   27. feb 2011 Pixies

Var så lidt ..:-)

En dober er en meget aktiv hund og skal tags en med hård hånd smiley ( og kærlig ) - Den kræver meget aktiveren og motion - en hund med krudt i røven smiley Er opvokset med denne vidunderlige race og det er en fantastisk hund..
    Og tror bestemt ikke du har gjort noget galt .
    Nu ved jeg ikke om du har haft ham helt fra hvalp af ?

• #6   28. feb 2011 lyder som den rigtige beslutning smiley
    er du trist så kig på dine katte ....ser de ikke glade ud smiley

• #9   28. feb 2011 Tusinde tak alle sammen.
    I har været rigtig søde til og svare.
    Dem der har King nu er virkelig søde. Og har lovet og sende billeder af ham. Så det er jeg glad for.

Vi vil også rigtig gerne have hund igen. Nu skal vi bare lige have lidt ro på og finde den rigtige. Det er hårdt og miste sin lille dreng.

Kommentér på:
Ked af det. Var det nu det rigtige ?

Annonce