Det danske kloaksystem :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået mit livs største chock
Jeg er alene hjemme , manden er på kursus til imorgen og selvfølgelig er der dømt hygge , personlig pleje , levende lys og Bailes. Som underholdning har jeg inviteret Leonard Cohen ind i min stue til noget privat koncert for fuld styrke
Jeg går rundt og hygger mig , gasser den rigtig , nipper til mit mega store Bailey glas , nynner med på Leonards sange og forsvinder fuldstændigt ind i min egen verden.
Hen under aftenen for jeg lyst til at gå i bad.
Jeg sætter levende lys ud på badeværelset , tænder for det varme vand og lader det løbe imens jeg begynder at klæde mig af.
Ind i stuen hvor flasken med Bailey står sammen med glasset. Slynger resten ned i halsen , fylder atter op , sætter Leonard til at spille forfra og så smutter jeg ud under bruseren.
Uuuhhhmmm ,
-føler straks vandet saligørende varme på mine skulder , griber efter bodyshampooen og skraberen fra Venus og begynder det helt uretfærdige store stykke arbejde med fjerne alt uønsket hårvækst fra min krop.
Og så skal håret have en omgang , først med shampooen , sæbe ind , skylle ud og så en ordentlig hårkur for at give noget næring til de trætte tørre spaltet spidser.
Eftersom det skal sidde 5 min. for at virke optimalt , beslutter jeg mig for at sætte mig ned på bunden af kabinen i samvær med mit glas Bailey.
Uuuh passe på , de dyre dråber tåler ikke fortynding , hvem der bare havde en vandtæt cigaret lige nu.
Vandet løber stille og roligt ned af min krop og jeg hengiver mig til tonerne fra Leonard.
I synkron stiger vandstanden i bunden af kabinen sammen med min promille i blodet.
Jeg har det fantastisk , sidder med lukkede øjne og er helt i min egen verden.
Men med et mærker jeg noget ved mine ben ...
Jeg tænker
" det er forhænget der blafre lidt i varmestrømmen "
Nu mærker jeg det igen ,men denne gang meget længere oppe af mine ben.
Jeg forsøger , at skubbe lidt til forhænget , men har lidt problemer med at styre mine bevægelser.
Noget slikker på mine ben....
" føj for satan , hvad sker der ?? "
Jeg åbner mit ene øje lidt på klem , kigger ned OG
SKRIGER VILDT .....
Jeg ser noget sort , småt og pelsbelagt nede ved mine ben.
Jeg basker vildt rundt med alle mine lemmer , glider rundt i kabinen , vælter glasset og hårkuren begynder at løbe ned i mine øjne pga. vandet foroven.
Alt imens synger Leonard videre på sin kæmpe succes ..
Suzanne !!
Og jeg tænker ....
" der er rotter i badet "
Jeg kommer nu på på knæ og kravler ud af badet , griber et håndklæde og styrter ud af rummet og smækker badeværelsesdøren hårdt efter mig.
Løber videre ind i stuen og tænker :
" what to do now ?"
" er der en akut linje til Dansk skabdedyrsbekæmpelse ?"
" eller skal jeg finde et andet sted at sove inat ? "
Nå men , jeg for alligevel så meget hold på mig selv og promillen , at jeg går ud i køkkenet for at skylle hårkuren ud og finde en ny pakke smøger.
Sætter mig lettere chockeret i sofaen , tænder en smøg , sætter Leonard på pause.
Der er nu helt stille i stuen og jeg kan høre at det pusler ude fra badeværelset......
Små skrabe lyde med lidt piven til.....
Jeg tør simpelthen ikke gå derud!!
Jeg ringer til min bror ,sætter ham situationen og han lover at komme straks.
Nu hvor hjælpen er på vej , falder jeg mere til ro og føler egentlig godt , at jeg kan klare det her indtil forsvarsstyrkerne dukker op om en ½ time.
Jeg sætter kaffe over , da jeg har sat Baileyen på pause sammen med Leonard.
Tager tøj på , lytter til badeværelset og nu er der helt stille derude...
Lillebror kommer efter 27 min. belæsset med musefælder , rottegift , ost , lassoer , tykke havehandsker og sin bedste ven Henrik.
De sætter sig i sofaen og jeg servere en kop kaffe sammen med aftens oplevelser.
De beslutter sig for at den bedste taktik må være , at en åbner døren samtidig med den anden står foran med handskerne på , parat til at indfange kalorius.
Som planlagt , så gjort .....
Henrik åbner døren stille og forsigtig , lillebror står klar..
Da døren er åbnet på klem springer der en rotte frem imod lillebror....
Han rækker frem og griber med sine havehandsker ...
- en lille sort våd Tjekkisk rottehund som lystre navnet
BERTIL
Jeps , det var lille frække Bertil, der var listet ud til sin mor i badet , slikket på hendes ben og forskrækket hende i hendes mindre ædruelige tilstand.
Men jeg har nu alligevel ret ......
Det var en rotte ..
Bare ikke en dansk rotte fra det danske kloaksystem , men en rotte fra Tjekkiet .
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.726
Godt der kunne komme nogle modige mandfolk og redde ham - mon ikke du skylder ham en hel del ekstra guffer i aften?
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.710
Tusinde tak for altid søde, sjove og utroligt velskrevne historier fra dit liv.
Bliv endelig ved...... først nu hvor jeg læser dine historier, er jeg kommet til at tænke på hvor meget jeg savner Nynne i søndagspolitiken.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Og rigtig dejligt , at jeg kunne få smilet frem hos jer
Smilet er netop mit mål for mine indlæg .....
så grin i bare af mig
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 123
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
men stakkels bertil der har været lukket derude han må da tro han havde gjort noget forkert GG
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Jeg har meget svært ved at tro på , at det jeg skriver er så sjovt , men efterhånden som i giver mig tilbagemeldinger , må jeg tage det til indtægt.
Jeg har bare aldrig selv tænkt over , at mine livlige fortolkninger af hverdagens skærmydsler kunne få latteren frem hos andre.
men jeg kan da mærke her på det sidste , at jeg tænker mere og mere på hvad jeg skriver og enhver tanke der kommer frem i mit hoved bliver der kigget på for brug til evt. fremtidige indlæg.
Jeg er bare glad for ,at få latteren frem hos jer
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 57 Hunde: 4 Emner: 133 Svar: 6.410
Jeg synes Bertil har fortjent en Bailey, den lille stakkel. Han har jo bare ville hygge sammen med sin moar og hjælpe med at skrubbe:)))))
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
Stakkels lille Bertil, håber han er kommet sig over chokket over sin mor LOL
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
dec 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 852
Godt du havde nød knap og hjælpende hænder ikek så langt væk :o)))))
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Det danske kloaksystem :-)