{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

østerådalen aalborg {{forumTopicSubject}}

kunne godt tænke mig at hører om det jeg har fået fortalt er rigtigt..
hørte fra en mand at der ikk må komme amstaff mere i ådalen, hvis panserne ser det får de ikk engang enbøde men de snupper hunden! ??
begrundelses han sagde var at der havde været for meget hundekamp dernede??

nu er det selv laang tid siden jeg har været der så er bare lidt nysgerrig..
håber nogle kan svare

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  østerådalen aalborg
  • #1   23. maj 2006 Øhhh... Det må de jo ikke, da amstaffen jo er en lovlig race i Dk.. Mikkel

• #2   23. maj 2006 ja folk er og bliver mere og mere mærkelige man..fatter det ikke.. bare fordi der lige har været lidt i fjernsynet om den race hund og så.. ja ja.. typisk..

• #3   23. maj 2006 jeg synes også selv det lyder lidt mærkeligt derfor jeg ville hørerjer om det herinde som kommer der

• #4   23. maj 2006 Ådalen er det der ude ved kolonihaverne i Øst?

Mikkel nemli, det må de da slet ik gøre...:-(

• #5   23. maj 2006 Nej Alice, det er ikke den.

Mia, det har jeg ikke hørt noget om da, men det vil jeg undersøge first thing imorgen - men jeg kan ikke tro det er sådan, det er da en offentlig hundeskov.

• #6   23. maj 2006 Øh nu ligger østerådalen nærmest i min baghave og jeg har ikke hørt noget, så tror det er en røver... Østerådalen er jo et offentlig sted, så det eneste der gælder at at man skal have sin hund i snor, hvilket der så flot også er skiltet med. Hundeskoven som også ligger ved østerådalen er der heller ikke nogen forbud i. Men slevfølgelig er det logik at man holder sig væk hvis man ikke kan styrre sin hund eller den er agressiv.

• #7   23. maj 2006 fik det af vide af en mand nede ved hundeskoven v mellervang skolen..
    kunne da heller ikk forstå hvis de kan forbyde en hunderace at komme..

• #8   23. maj 2006 hmm tror der er noget han har misforstået. Men ja der er begyndt at komme mange amstaff nede i hundeskoven, men at ligefrem har været hundekamp dernede. det nægterjeg at tro på, men ja måske har der været nogle oppe og slås, men så er sagen bare at man burde være klog nok til at holde sig langt væk fremover. Jeg kommer der f.eks ikke med min hanhund da han er blevet overfaldet dernede nogle gange for nogle år siden og det har sat sine spor.

• #9   23. maj 2006 ja ved godt der har været mange oppe at slås deroppe men som du selv skriver hundekamp, ja det skal jeg altså også selv se før jeg tror på det..
    altså mener hvis det er arrengeret..

• #10   23. maj 2006 historien om østerådalen er den at der gik en dame rundt dernede og sagde at hver middag blev der trænet til hundekamp og i weekenderne var der kamp. ved godt hvem hun er, det mærkelige er at hun kommer der selv ofte og har fortalt mig hun er glad for det, så hvorfor hun siger sådan noget l... ved jeg ikke.
    nu er jeg kommet der hver dag i to år og har ALDRIG set en hundekamp, at hundene ikke altid kan enes er noget andet, men aldig direkte hundekamp

• #11   23. maj 2006 ja den historie har jeg også hørt dengang jeg kom der majbritt, kunne ikk forstå det jeg havde hørt derfor jeg ville rådgive mig herinde for at hører om det var sandt..

helt enig med at vis hundene ikk kan sammen det er da en helt anden historie..

man tager jo ikk en und med som man ved der er agresiv ver for andre hunde, bare min mening..

majbritt har du forresten haft besøg af en bette bl.hund som hedder albert?
    han bor herude og max leget ti me ham

• #12   24. maj 2006 mia: kender godt albert. eller rettere sagt ejeren. dt er min venindes veninde. hihi. de skl afatisk starte til træning ude ved os i dobberklubben

Kommentér på:
østerådalen aalborg

Annonce