11.807 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Anti gø halsbånd Anti gø halsbånd

Jeg har et stort problem med den ene af mine hunde, hun gør rigtig meget og jeg kan ikke få hende til at stoppe igen når hun først kommer igang. Jeg søgte lidt rundt på nettet og så at man kan købe et anti gø halsbånd, jeg har ikke hørt om nogen der har brugt det før så jeg vil høre om der er nogen hunde ejere her inde har kender noget til det. smiley

Her er et link til hjemmesiden. http://www.cehofski.dk/barkstop-goestopper-p-55.html?gclid=CJHG8M6emqcCFYMRfAodYlURcA&osCsid=12a391257604f234b9eac3136053f1bb

på forhånd tak.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anti gø halsbånd
  • #1   21. feb 2011 Jeg bryder mig ikke om anti-gø halsbånd det et udtryk for dovenskab fra ejers side så må man finde ud af hvor det går galt og hvordan man kan forbedre det evt. med hjælp udefra

• #2   22. feb 2011 Har engan hørt at den goe prins Henrik har haft held med et halsbånd der sprøjtede vand i hovedet på hunden smiley
    Men er egentlig enig med de andre, du må først finde årsagen før man kan ændre, så kan man jo vurdere om det er gavnligt/nødvendigt med den slags smiley
    Læste engan en god artikel ang. problemet, ser lige om jeg kan finde den smiley

• #3   22. feb 2011 De er faktisk ulovlige...

Finder lige formuleringen..

• #4   22. feb 2011 http://www.nethundeguiden.dk/artikel.php?id=130

"§ 1. Brugen af ethvert fjernbetjent eller automatisk virkende aggregat, der hæftes på dyr, og som påfører dyret elektrisk stød eller anden væsentlig ulempe, når det aktiveres, er forbudt."

• #6   22. feb 2011 Personligt bryder jeg mig ikke om at blive forskrækket. Mit hjerte begynder at slå hurtigere og jeg kan ryste flere sekunder efter.

Nu er jeg selvfølgelig ikke hund, så kan ikke udtale mig om, hvordan det føles på dem, men for mig er det en væsentlig ulempe at blive forskrækket. Min holdning er den, at jeg ikke vil udsætte min hund for noget, jeg selv ville finde ubehageligt.

Om det er umuligt at finde årsagen til gøen hos små racer eller træne det væk, ved man ikke før man i det mindste har gjort et forsøg.

• #7   22. feb 2011 du må endelig ikke købe det viste halsbånd det dúr simpelthen ikke, går feks igang hviis hunden bare ligger sig ned - det er simpelthen synd.
    jeg mener hvis man vil bruge den slags isenkram til dyr skylder man dem at købe noget der virker efter hensigten og ja de koster nemt over 1000kr, det jeg selv har udløser en duft men kun hvis hunden gør flere gange efter hinanden, et gø er ok 2 gø udløser en svag summen = pas nu på med det gøen 3 gø i træk udløser duften.

• #8   22. feb 2011 Nej den der er ikke forbudt. Jeg vil overhovedet bruge pengene på den, da den overhovedet ikke virker..

• #9   22. feb 2011 Du kan læse om Jetcare halsbåndet her. Det er det prinsgemal Henrik har købt. De skal bruges med omtanke, og derfor har jeg skrevet dette site. www.jetcare.dk. Håber det er en hjælp til både kritikere, tvivlere og glade brugere.

• #11   22. feb 2011 Palle - Det er noget du ved?

Jeg mener da at det ER en væsentlig ulempe at blive sprøjtet i hovedet når hunden gøer.. Jeg ved ikke hvordan du mener hunde tænker, men jeg tror ikke hunde tager ved lære af at få stød eller vand i hovedet...

Men måske kan hunden skræmmes til at være frygtsom ved a gø, men træningen er ikke mere bevendt end at give hunden et par på kassen hver gang den laver lyd.

... Hvorom alting er, så ER det da at påføre hunden ulempe når du påfører den et sådant halsbånd?

Eller det er ikke en ulempe at hunden bliver forskrækket igen og igen, frygtsom og vil så gø mere... Hyle og kalde på sin flok; hvilke jo bare giver mere vand i hovedet og en mere frygtsom hund.

Dovne løsninger der går ud over hunden er altså smagsløse.. Ingen hunde er ulydige, deres ejere kan bare ikke finde ud af at træne dem =/

• #13   23. feb 2011 <i>
    Find ud af hvorfor hun gør og opsøg derefter professionel hjælp som kan give dig redskaber</i>

Småt med kunden i biksen ??

Det er noget sludder, at man ikke kan symptombehandle sig ud af et problem - selvfølgelig kan man da det.
    At man så ikke bryder sig om det er en anden snak - men selvfølgelig virker det da !

• #14   23. feb 2011 Nina: Den paragraf du nævner er meget svævende og er derfor en vurderingssag så man kan ikke sige de er ulovlige nej. Har snakket med min lærer om det som underviser i lovgivninger der omhandler dyr smiley

Kommentér på:
Anti gø halsbånd

Annonce