{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langhåret Mops?
  • #1   21. feb 2011 Nope smiley Det ville være en syg genetisk defekt der pludselig opstod så ... smiley

• #3   21. feb 2011 Kan du ikke tage et billed af den. Gad godt at se en Mops med lang pels. smiley

• #4   21. feb 2011 min veninde har en mops som er blandet af en shitzu og den er langhåret men den ligner en mops med de lange hår

• #5   21. feb 2011 Jeg gætter på blanding -godt nok kan hunde have pelsfejl, men det langhårede gen skal den jo have et sted fra, og mig bekendt forekommer det ikke hos mopsen.

• #6   21. feb 2011 I know Michelle smiley Prøvede også abre at lave en genetik joke *G* smiley haha

• #7   21. feb 2011 Det kan være at det er en pekingeser?

• #8   21. feb 2011 Jeg gad også godt se et billede ;o)

• #9   21. feb 2011 Det er ikke en ren mops!! det er helt 100

• #11   21. feb 2011 Det er ikke så lang tid siden at der var en annonce herinde netop med langhårede Mops. jeg nåede ikke at få kigget mere på det, men ville ellers gerne ha set et billed af dem for min første tanke var at "Der eksistere da ikke LH Mops"

Jeg så desv. kun annoncen 1 gang, så jeg tror den er fjernet igen, men der er jo åbenbart nogen her i DK som pt sælger hvalpe som værende LH Mops.
    Måske de stadigt annoncere andre steder, for det er som sagt ikke ret lang tid siden.

LOL. Maria. Heller ikke jeg, men jeg kunne godt tænke mig at se hvordan sådan en ser ud. ;o))

• #12   21. feb 2011 Hej igen - har lige været ude at gå en lang tur med min prinsesse - Tak for alle kommentarene, som jo bare beviser, at jeg har ret og alligevel ikke var helt dum smiley Jeg har et billede af den lille - vil lige prøve at se, om jeg kan få det sat ind, så I kan se det:-)

• #13   21. feb 2011 Har lige brug for hjælp mht billede. Jeg har et billede liggende af den lille mopsepige her på computeren. Vil gerne vise jer det, men er nu i tvivl om, hvordan jeg skal lægge det ind og, om jeg overhovedet må. Kan jeg lægge det midlertidigt ind på Enyas profil, eller hvad?

• #14   21. feb 2011 lav et foto album til det :o)

• #15   21. feb 2011 Okay - så har jeg lagt et midlertidigt foto i et nyt album under min profil smiley

• #18   21. feb 2011 Synes også det ligner der er pekingeser i den ;o)

• #19   21. feb 2011 Jeg vil også det er en pekingeser eller tibitansk spaniel mix....

• #20   21. feb 2011 Jeg siger tusind tak for alle jeres kommentarer og gode gæt på, hvilken blanding den lille mops var. Passer fint i tråd med mine egne formodninger - nemlig, at hun ikke var raceren og at der måske var pekingeser i hende.

Det midlertidige fotoalbum, som kun blev oprettet til lejligheden, vil nu blive slettet smiley

Men igen - tak for hjælpen til alle jer, der kiggede forbi smiley

• #21   21. feb 2011 Og tak til dig fordi du viste os den "Langhåret Mops" ;o)

• #22   21. feb 2011 Øv altså nu nåede jeg ikke at se den.
    Kan den komme på igen? :o)

• #23   21. feb 2011 øv ville også gerne have set den.

• #24   21. feb 2011 Hi, Hi - på opfordring kan den lille frøken igen ses i fotoalbum under min profil smiley

Jeg lader den stå til i morgen tidlig smiley

• #25   21. feb 2011 Mange tak. :o)

• #26   21. feb 2011 Så er den set og vil give de andre ret. Det er vist ikke en ren Mops. Hun er vist blevet snydt godt og grundigt

• #27   1. jun 2016 Min nabo har en langhåret mops og det er en blandning af mops og Lhasa pao nok ikke stavet helt rigtig men de bliver kaldt for langhåret mops lige som min den er en pugalir det er en blandling af mops og kavaler King Charles spaniel de er både i langhåret og korthåret smiler min er langhåret

• #29   5. jun 2016 Maj-Britt du kan gå ind og Google dem og på Facebook findes der en engelsk grubbe om pugalir mops og kavaler King Charles er en pugalir lige som en labrador og puddel er en labraduddle måske ikke rigtig stavet og sådan kan jeg blive ved smiler

• #30   5. jun 2016 Lenette...fordi der er nogen der har givet dem et navn...og oprettet en hjemmeside betyder ikke at det er en race... smiley

Jeg kan også lave hjemmesider om enhjørninger det gør dem ikke mere ægte...Jeg kan også godt kalde et æsel for en fuldblodshest...men det gør det ikke til en hest smiley

• #31   5. jun 2016 Netto kalder også deres spotvare for design, men det er stadig Kina-vare.

• #32   5. jun 2016 Nej det ved jeg godt men nu tag den labradodle den kan du få med stamtavle d ham som startede med at blande de to racer har jeg lige læst en artikel om han gjorde det pga en dame der var blind og allergiker og skulle bringe en fører hun så det fik hun men han har fortrudt da der netop bliver blandet så mange hunde nu der ikke passer sammen af sind men de får altså alle navne og de bliver en race for sig selv også med stamtavle og kommer med til fine udstillinger .

• #33   5. jun 2016 Lenette..du tager fejl...en stamtavle er ikke ensbetydende med at det bliver en race...og labradoodlen er simpelthen for inkonsistent til at blive anerkendt som race i mange mange år endnu...hvis nogensinde.
    De kommer sgu ikke på nogen udstilling der er noget værd foreløbigt.. smiley

Det er og bliver ikke en race...ligeså lidt som et æsel bliver en hest...ligemeget hvor mange der bliver enige om at kalde den det smiley

• #35   5. jun 2016 Hvilken klub i Danmark er Labradoodle blevet en anerkendt race og ikke en designer"race"?

• #36   5. jun 2016 Det er jo bare det jeg har hørt fra dem der har sådanne hunde og som sagt hvad jeg har læst mere påståelig vil jeg heller ikke være jeg købte min som en blanding af mops og kavaler King Charles og fik så og vide bagefter af nogen som havde en også at det var en pugalir og fik interessen og begyndte og læse om den og nu kom ordet frem designer hunde det nævner ham der begyndte at avle labradodle også at folk tjener på designer hunde i dag men som sagt så må jeg gi mig jeg kan kun gå ud fra det jeg har læst og hørt smiler

• #37   5. jun 2016 Lenette...ja det er komisk. Man køber en blanding...men man vil åbenbart ikke nøjes med den blanding...så skal man have et "navn" til den...og den skal kaldes en race... selvom den ikke er det.

Hvorfor er behovet der for at gå i lånte sko? hvorfor kan man ikke bare være glad for sin blanding? og hvis det -tydeligvis- er så vigtigt for en at have en anerkendt race....så køb dog en anerkendt race smiley

Det er faktisk rimeligt racesnobbet -om noget- synes jeg. At man er så forhippet på at skulle eje en race...at man bliver nød til at overbevise sig selv om at man har en -det er ret fantasifuldt faktisk, men det har bare intet hold i virkeligheden.

Hunden bliver ikke mindre værd som individ...den er lige så skøn sød og dejlig selvom den kaldes en blanding...-ja jeg forstår det virkelig ikke.

• #38   5. jun 2016 Det vil jeg give dig fuldstændig ret i jeg købte ham også som en blanding og her er han fars lille kavaler og mors mops og spørg nogen hvad blanding han er nævner jeg altid mops og k.k.c. For det ved vi hvad er men igen det andet var hvad jeg havde hørt og derfor svarede jeg smiler men hvorved er bare det jeg lige hare skrevet eller vores lille Bob hi hi og vi ELSKER ham

• #39   5. jun 2016 30# sat WHAT ? Findes der ikke enhjørninger? ?!!!! smiley
    Jeg er dybt rystet. For jeg har da købt en, fik godt nok at vide at hornet ikke kunne ses på grund af masken. .

Han har ellers stamtavle

profilbillede
  • #40   5. jun 2016 Salla... fnis...sorry nej..han er ikke en enhjørning..men han er en islandsk vingeløs pegasus...og hvis du siger det ofte nok, og til flest mennesker...så vokser vingerne en dag ud smiley ...eller noget smiley

• #41   5. jun 2016 Ej nu er jeg usikker på om jeg vil sælge ham. Wow en Islandsk vingeløs pegasus smiley

Kommentér på:
Langhåret Mops?

Annonce