{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Opdatering på Diablo... {{forumTopicSubject}}

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=448285

Jeg ka åbenbart ik skrive en opdatering i den tråd, så håber det er ok jeg laver en ny smiley

Dylle ringede kl. 9 imorges og fortalte Diablo har det super godt smiley Han har sovet hele natten, var meget træt ovenpå den lange narkose... Han spiser og drikker som han ska, han er glad når de kommer ind til ham og ik ked når de går fra ham smiley Han havde tisset i boksen og der var blod i, men det er de ik bekymret for da det ka vær pga slag... Han har vært med dylle ude en lille tur og støttede på det syge ben, hvilket tyder på han er godt dækket ind for smerter smiley han har ladet forbindinger/stativ og drop vær, så jeg er bare mega stolt af min lille baby smiley Jeg glæder mig til han kommer hjem mandag, men jeg ved han er det bedste sted pt, da jeg ik ka gi ham den ro han har brug for lige nu, her hjemme med små børn og en hund mere...

I næste uge, har vi 4 børn hjemme på ferie, der kommer Diablo til at bo i soveværelset, mest i bur. Soveværelset er lige ud til stuen til vores sofagruppe, så han hele tiden ka se og høre os, men samtidig har han fred for børnene smiley Når børnene er kommet i seng om aftenen, og i ugen efter når de er i skole og børnehave, kommer han til at vær ude hos mig i stuen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Diablo...
  • #1   19. feb 2011 Hvor er det dejligt at hører..

• #2   19. feb 2011 Tak for opdateringen.
    Skønt at høre.

• #3   19. feb 2011 Ja det er fantastisk smiley Han overrasker mig gang på gang den hund smiley

• #4   19. feb 2011 Suzy - godt nok har han haft mange smerter, men jeg vil altså ik mene han har lidt i den forstand, det vil jeg aldrig udsætte mine hunde for... Det er en svær balancegang med hvor meget eller hvor lidt man ska gør... Men der har slet ik vært tale om, fra nogen dyllers side, at det var bedst han sku ha fred... Og jeg er ik et sekund i tvivl om at de ville sige det hvis de mente det var det bedste for ham... Der er 80 % chance for at han kommer sig 100 %, hvis vi er skide gode til at holde ham i ro i de 6 uger, og med 80 %, vil jeg ik gi ham fred... Desuden har han vært bedøvet det meste af tiden... Han blev bedøvet torsdag aften kl. 22 og da vi kørte fra ham kl. 24, var han stadig bedøvet og ville vær det 2 - 3 timer frem, altså til kl. 2 - 3 stykker om natten... Derefter var dylle inden hos ham igen og han fik masser af morfin... Vi hentede ham kl ca. 9.30 igår, hvor han igen havde fået så hatten passede og han var næsten helt væk da vi kom til Aalborg... Alligevel registrerede han de store smerter da vi sku ha ham ud af bilen og kl. ca. 11 blev han fuldt bedøvet i bilen... Igår vågnede han først af narkosen kl. 16 ca og resten af dagen igår og i nat, har han vært så smertedækket at han bare har sovet...

Idag sætter han benet til jorden, hvilket betyder han ik ka mærke smerterne længere, han har også morfinplaster på benet... Så selvfølgelig har han haft mega mega ondt, men jeg mener at hele forløbet har vært forsvarligt! Plus Diablo har haft store og alle chancer for at gi op, men det har han ik gjort, det betyder for mig at han er viljestærk og elsker livet og så vil jeg ik gi ham fred. MEN han får de her 6 uger, og jeg vil gør alt jeg overhovedet kan, for at holde ham i ro, passe og pleje ham efter alle kunstens regler og viser det sig at benet er groet sammen som det ska om 6 uger, starter vi genoptræning, viser det modsatte sig, får han fred...

Men han fortjener bestemt en chance med den viljestyrke han har vist mig... Jeg ka ik vær andet bekendt overfor min baby...

• #5   19. feb 2011 Jamen, det er nærmest typisk Diablo og lave sån noget smiley Uanset hvor hårdt det har vært og stadig er, så kommer det ik bag på at han kommer ud for sån noget... Det vil kom mere bag på mig hvis det var Diva smiley Hva ka jeg sig, han er unghund med stort U med hovedet under benet smiley Og ja han har haft store smerter, det ka ik undgåes og Diablo er også en meget snakkende hund, man er aldrig i tvivl om han er utilfreds eller har ondt. Diva derimod ville ha pevet langt mindre end han gjorde... Og det er skide synd for ham og jeg ville gør alt i verden for at det ik var sket... Men som Anne skriver, lader jeg ham heller ik gå gennem hvad som helst, hele vejen igennem blir det for hans skyld og så længe at jeg syns det er forsvarligt smiley Jeg ka med det samme se på Diablo hvis han ik trives på den ene eller den anden måde og uanset hvor ondt det måtte gør på mig, så tøver jeg ik med at give ham fred hvis jeg syns tingene blir uforsvarlige for ham...

Men indtil videre, håber og tror jeg på det lykkes smiley Og indtil videre har han opført sig helt efter bogen. Pt er han 100% smertedækket og alligevel finder han sig i at ligge i bur hele tiden hos dylle i Aalborg smiley Så det er meget positivt smiley Jeg syns også selv at Diablo har givet mig mange mange tegn efterhånden, på at han fortjener den chance smiley

• #6   19. feb 2011 Hi hi, ja han er underholdende smiley Jeg plejer at sig at dobere er "trælse" indtil de er ca. 2 - 2,5 år, altså indtil de blir voksne smiley Men de gir jo mange grin i løbet af dagen pga. deres narrestreger smiley Indtil videre er der ingen problemer med at vær i bur hos dylle, så jeg håber det fortsætter når han kommer hjem... Om ik andet, kommer Anne imorgen, og så ska vi starte på en aktiveringsplan til Diablo og i ugen efter næste uge kommer Anne igen sammen med en anden veninde og så arbejder vi videre på en plan for ham, så det ska nok lykkes at køre ham i smadder mentalt så han forholder sig i ro smiley

• #7   19. feb 2011 Det har jeg nemlig ja smiley Og det sætter jeg stor pris, for de er meget erfarne hundefolk smiley Han blir kørt helt i smadder he he.. Ej det gør han ik, men han får noget at lave i det omfang han magter smiley

Kommentér på:
Opdatering på Diablo...

Annonce