{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

How could you ( på dansk ) {{forumTopicSubject}}

har lige oversat den hurtigt, stave fejl er gratis, det gik lige lidt stærkt og med våde øjne smiley

Hvordan kunne du gøre det?
Da jeg var en lille hvalp, underholdte jeg dig med mine narrestreger og fik dig til og grine,
Du kaldte mig for din baby, og på trods af mine numre med at tygge i dine sko og myrde dine pudre, blev jeg din bedste ven.
Når jeg var uartig, løftede du din pege finger af mig og sagde " hvordan kunne du gøre det?"
men du blev hurtigt mild igen og rullede mig rundt for at klø mig på maven.
min renlighed tog lidt længere tid end forventet fordi du havde så travl, men sammen arbejde vi på det.
Jeg kan huske de aftener hvor jeg puttede mig ind til dig i sengen og lyttede til dine hemmeligeheder og drømme, og jeg tænkte at livet ikke kunne blive mere perfekt.
vi gik lange ture og løb i parken, kørte bil og stoppede for at få is, jeg fik kun valfen fordi at is var usundt for hunde sagde du.
Jeg tog lange middagslure i solen og ventede på at du skulle komme hjem slut på dagen.
Gradvist begyndte du at bruge mere tid på arbejdet og din karrier og på at finde en menneske kæreste.
jeg ventede tålmodigt på dig, trøstede dig gennem hjertesorger og skuffelser.
Jeg drillede dig aldrig med dine dårlige valg og boltrede mig ikke i din sorg når du kom hjem, og når du blev forelsket.
Hende som nu er din kone, er ikke en hunde person, trods det bød jeg hende velkommen i vores hjem, prøvede og hvise hende kærlighed og adlød hendes ordre.
Jeg var glad fordi du var glad.
Så kom menneske babyerne og jeg delte din begejstring.
Jeg var fasineret af deres lyserødhed og deres duft, og jeg ville også være mor for dem.
Kun dig og hende var bange for at jeg ville gøre dem ondt, og jeg brugte det meste af min tid forvist til et andet værelse eller til en hundegård.
Ååh jeg ville så gerne elske dem, men jeg blev en fange af min egen kærlighed.
Da de blev større blev jeg deres ven, de hang sig i min pels og trak dem selv om af mine vaklende ben.
de prikkede fingre i mine øjne, undersøgte mine øre og kyssede min snude, jeg elskede alt ved deres berørring, fordi dine berøringer var nu så sjældne og jeg ville have beskyttet dem med mit liv i bytte.
Jeg listede mig ind i deres senge og lyttede til deres hemmeligheder og drømme, og sammen ventede vi på lyden af din bil i indkørslen.
Der var engang når folk spurgte om du havde hund, hvor du glad svarede ja og hev et billed frem af mig fra din pung og fortalte historier om mig, nu svare du bare ja og skifter emne.
Jeg var gået fra og være din hund til bare og være en hund, og du hadede værd en udgift du skulle bruge på mig.
nu har du en ny karrier og nye muligheder i en anden by, og dig og dem flytter til en ny lejlighed hvor man ikke må have husdyr.
Du har taget det rigtige valg for din familie, men der var engang hvor det var mig som var din eneste famile.
Jeg var begejstret for at være kommet ud og køre bil lige indtil vi ankom til dyreinternatet.
Jeg kunne lugte hunde, katte, frygt og håbløshed.
Du udfyldte papirene og sagde, "jeg ved i finder et godt hjem til hende"
De trak på skuldrene og gav dig et smertefuldt blik, de kendte konsekvenser for en middelaldrende hund.
du var nød til og trække din søns hånd væk fra mit halsbånd mens han skreg " nej far vær sød ikke og lade dem tage min hund!"
Og jeg var bekymret over den lektie du lige havde lært ham om venskab, loyalitet, kærlighed og ansvar, og respekt for et liv.
Du gav mig et farvel klap på hovedet og undgik mine øjne, og høfligt nægtede du og tage mit halsbånd og hundetegn med dig hjem.
Du havde en deadline og nu havde jeg også en.
efter du gik sagde de to søde damer " at du var sikkert klar over hva der skulle ske med mig for flere måneder siden" og du gjorde ikke noget forsøg på at finde mig et nyt godt hjem.
De rystede på hovedet og sagde hvordan kunne du gøre det?
de er så søde mod os her på internettat som deres travle skema nu tillader. De giver os selvfølgelig mad, men jeg har mistet min appetit for flere dage siden.
I starten hver gang der var nogen som gik forbi mit bur stormede jeg hen og kiggede ud og håbede på at det var dig som havde ombestemt dig, og at dette bare var en slem drøm. eller at det i det mindste var nogen som bekymrede sig og eller nogen som ville redde mig.
Da jeg indså at jeg ikke kunne hamle op med hvalpene og deres glade sind uvidende med hvad der skulle ske med dem, trak jeg mig ind i det mørke hjørne og ventede.
Jeg hørte fodtrin da hun kom for at hente mig slut på dagen, og jeg fulgte efter hende ned til et stille fredfyldt rum.
Hun satte mig på bordet og nussede mine øre og sagde at jeg ikke skulle være bange, mit hjerte hamrede at frygt for hvad der skulle ske, men der var også en følelse af lettelse, mit liv som fange af min egen kærlighed var slut.
Som det jo ligger til min natur var jeg mere bekymret for hende end for mig selv, den byrde som hun bære vejer tungt på hendes skuldre, og jeg ved det som jeg ved hvilket humør du er i.
Forsigtig bandt hun noget stramt omkring mit ben, men der forsigtig trillede en tåre ned af hendes kind, jeg slikkede hendes hånd på samme måde som jeg gjorde ved dig for lang tid siden når du var ked af det.
Hun stak nålen i min åre og jeg kunne mærke væsken rende igennem min krop, jeg lagde mig træt ned, kiggede hende dybt i hendes rare øjne men s jeg mumlede, hvordan kunne du gøre det? måske fordi hun forstod mit hunde sprog sagde hun, jeg er så ked ked af det, hun gav mig et knus og forklarede mig at det var hendes job og søre for at jeg kom til et bedre sted hvor jeg ikke blev mishandlet eller ignoreret eller afværge situationer.
et sted af lys og glæde meget anderledes fra denne verden.
og med det sidste af min energi prøvede jeg og fortælle hende med min hale at, hvordan kunne du gøre det ikke var ment til hende, det var til dig mig ejer, jeg vil tænke på dig og vente på dig for evigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  How could you ( på dansk )
Kommentér på:
How could you ( på dansk )

Annonce