{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alarm
  • #1   13. feb 2011 Min veninde har en alarm der reagere på vægt. Hun har dog kun katte. Så hendes alarm reagere vist på alt over 8kilo mener jeg.
    Men ved at den alarm ikke hverken skader eller skræmmer hendes katte. Den har nemlig været igangsat en gang fordi seks af kattene havde lagt sig i en stor bunke. Hehe. Det noget med den tudere vægt ud fra varmekilde.

• #2   13. feb 2011 Ser du har en Dansk Svensk Gårdhund og så kan du nemt ha en alarm, ,men har man større hunde bliver det et problem da de kan gå ind i den, sådan fik jeg afvide da jeg fik min instaleret.
    Jeg har små hunde så det er ikke noget problem....

• pede b .
    pede b . Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 76
    #3   13. feb 2011 hvis det endlig er kan du få monteret magnater på dine døre og vinduer til hvis de bliver åbnet samt sensore som opfatter hvis glasset bliver knust så du undgår rumfølere.. haar selv dansikring direct og er os selv vagt i dansikring.. jeg haar rumføler i stuen og i gangen. man behøves ikke rumføler i samtlige rum men bare i de rum hvor man ved de vil komme.. foreks stuen hvor computer og bærbar står så måske det er en mulighed medmindre dine hunde har hele huset og være i self

• #4   13. feb 2011 Du kan få alarmsystemer, som ikke reagerer ved bevægelse under 30 kg. dvs. at husdyr ikke kan udløse alarmen, vel at mærke hvis de vejrer under 30 kg smiley

• #5   13. feb 2011 det er i øvrigt falck som har disse smiley

• #6   13. feb 2011 ok tak skal i ha

Kommentér på:
alarm

Annonce