{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Der er håb for endnu.. {{forumTopicSubject}}

For Klunte og hendes intelligens.

Skrev for nogen dage siden et lille indlæg om Kluntes manglende forståelse for at når man ligger en bold for enden af en bakke, så triller den ned igen....

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=447082

og fik ved denne lejlighed sat spørgsmålstegn, ved Corgi´ens eller så kvikke sind.

Men så blev jeg så inspireret af "Nina siger mange tak" så gode ide med at hænge en tom flaske op i en snor, der skal balancere vandret. en snor i flaskehalsen som hunden kan nå og når de hiver i den, så falder der godbidder ud.

Jeg ville som afslutning på vores hyggelig morgentur lave sådan en til Klunte, og lad mig bae sige, det var slet slet ikke nemt at få den møgflaske til at balancere smiley Skal vi sige det tog på den forkerte side af 10 minutter, da jeg jo samtidig havde en spændt og nysgerrig hund om benene.. Tålmodighed er ikke hendes stærke side.

Men stolt var jeg da det endelig lykkes. Flasken hang ligeså fint med snoren i og jeg var klar til at sætte mig i sofaen af nyde synet af en hund, hvor hjernebarken kommer på arbejde. Men knap havde jeg sluppet snoren før Klunte griber den i munden holder fast og rykker lidt, så det tager lige nøjagtigt 5 sekunder for samtlige guffer at trille ud af flasken og lige ned i hovedet på en begejstret hund, der synes det er en kæmpe fest det regner med godbidder..... *GGGR***

Næste gang får hun ikke lov til at smugkigge når jeg gør klar, er sikker på hun har ligget og luret systemet...
Jeg kan dog glæde mig over, der endnu er håb for hende....:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er håb for endnu..
Kommentér på:
Der er håb for endnu..

Annonce