Tisseri indendørs (langt) Tisseri indendørs (langt)
Jeg har før haft skrevet om at min hund der har haft en del at slås med. allergi, tyktarms katar, adfærds problemer(som jeg tror har baggrund i helbredet) og sidst urin krystaller som han får special kost for.
I tirsdags tog jeg atter til dyrlægen da min hund forsat tissede indendørs og virkede utilpas, det ligesom bare fra ham. Fik lavet en urin prøve og det viste fin fremgang med krystallerne så det burde ikke være grunden, derud over tog dyrlægen en blodprøve for at tjekke om der kunne være andet, det var der ikke. Dyrlægen mente så at det måske kunne være psykisk men det er jo svært at teste.
Min hunds indendørs tisseri bliver værre og værre, og i dag tissede han (lettede ben) på en madras mens jeg lå på den, jeg er bare så frustreret efterhånden og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.
Jeg tror han har smerter nede i lænden så det skal jeg ha kigget på, min dyrlæge har lukket her i uge 7, men så vil jeg ringe og få tid. Men har også tænkt om det kunne være en ide at få en anden til at se ham og hører om hele forløbet, bare for at få en anden vurdering.
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.202
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 1.915
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.202
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 1.915
Tisseri indendørs (langt)