{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Så blev den gåtur ødelagt :( {{forumTopicSubject}}

Thomsen og jeg, var ude og gå i skoven i dag og vi havde en rigtig skøn tur. Da vi så skal hjem, smutter vi lige igennem en lille villa vej, da jeg får øje på en hund, der går og letter ben op ad alt muligt. Den ligner en schæfer og da Thomsen har et problem med schæfere bliver jeg sådan lidt nervøs. Men det ser ud til den går ind i en have går vi videre. Men lige pludselig så kommer den anden hund hen til os. Jeg prøver at stille mig foran Thomsen og siger til den anden hund at den skal smutte i et højt tonefald, den fatter selvfølgelig ingenting. Jeg kunne se den ikke havde halsbånd på. Thomsen er nu begyndt at ville hen til den anden hund, jeg siger igen den skal gå sin vej. Den bliver bange for mig, men jeg er alligevel ikke hurtig nok og den smutter hen til Thomsen. Thomsen begynder så og ville parre den anden hund, selvom det er en hanhund. Og jeg tager fat i Thomsen og tager ham ned fra den anden hund. Jeg skælder den anden hund ud igen og nu er vi tæt på den store vej. Da der lige pludselig render en unge ud fra et hus og siger så hundens navn og kommer ud og tager fat i hundens pels da den ikke vil følge med og den har jo ikke noget halsbånd på. Da jeg ikke kan få mig til at skælde et barn ud, går jeg. Jeg ville have ønsket at det var en voksen der var kommet, så jeg kunne have spurgt hvorfor den rendte ude på vejen og hvorfor den ikke havde halsbånd på.

Bare lidt brok fra mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev den gåtur ødelagt :(
Kommentér på:
Så blev den gåtur ødelagt :(

Annonce