Så blev den gåtur ødelagt :( {{forumTopicSubject}}
Thomsen og jeg, var ude og gå i skoven i dag og vi havde en rigtig skøn tur. Da vi så skal hjem, smutter vi lige igennem en lille villa vej, da jeg får øje på en hund, der går og letter ben op ad alt muligt. Den ligner en schæfer og da Thomsen har et problem med schæfere bliver jeg sådan lidt nervøs. Men det ser ud til den går ind i en have går vi videre. Men lige pludselig så kommer den anden hund hen til os. Jeg prøver at stille mig foran Thomsen og siger til den anden hund at den skal smutte i et højt tonefald, den fatter selvfølgelig ingenting. Jeg kunne se den ikke havde halsbånd på. Thomsen er nu begyndt at ville hen til den anden hund, jeg siger igen den skal gå sin vej. Den bliver bange for mig, men jeg er alligevel ikke hurtig nok og den smutter hen til Thomsen. Thomsen begynder så og ville parre den anden hund, selvom det er en hanhund. Og jeg tager fat i Thomsen og tager ham ned fra den anden hund. Jeg skælder den anden hund ud igen og nu er vi tæt på den store vej. Da der lige pludselig render en unge ud fra et hus og siger så hundens navn og kommer ud og tager fat i hundens pels da den ikke vil følge med og den har jo ikke noget halsbånd på. Da jeg ikke kan få mig til at skælde et barn ud, går jeg. Jeg ville have ønsket at det var en voksen der var kommet, så jeg kunne have spurgt hvorfor den rendte ude på vejen og hvorfor den ikke havde halsbånd på.
Bare lidt brok fra mig.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
Heldigvis var der ikke noget overfald eller udfald.. Det var det første jeg tænkte da jeg så overskriften
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
apr 2010
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 111
Men rigtig trist med det andet.. Utroligt folk ikke kan lære at hegne deres haver ind, eller holde øje med deres hunde når de er ude så
apr 2010
aug 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 890
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.492
Fordi det er lovpligtigt at hundetegn på, hvilket nok er temmelig svært uden halsbånd. ;O)
TS. Synes da også bare du skal smutte forbi og sige det til dem stille og roligt.
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.492
Nej mener ikke det er på krævet på egen jord.
Så blev den gåtur ødelagt :(