{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Bertil syder med løst krudt !!!! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen allesammen smiley

Endnu en lille beretning om livet sammen med Bertil , skal i da have på denne dejlige onsdag morgen smiley

Men inden i læser videre vil jjeg lige advare sarte sjæle , for nu handler det om en noget bizar opførsel smiley

Bertil is in love , big time love , one an the only .

Genstanden for al den kærlighed er en rød klumpfisk , af racen
" rød tæt teddy bear plys pels "

med talegaver af dimensionen ;
mhhæærk , mhhæærk , mhhæærk ( citat slut )

Når lysten kommer pver Bertil ( som den jo gør på teenagedrenge ofte ) , begynder han at gøre kur til hende , men hun ligger bare der uden reaktion og tænker sit . Bertil giver ikke op men tager istedet mere faste metoder i brug for sin kurtisering og begynder dermed at bide hende i nakken , ruske hende og til sidst kaste hende op i luften.
Her bør det så lige nævnes , at fisken er på størrelse med Bertil selv.
Dette forskrækker hende og hun tør ikke gøre modstand.
Denne sagesløse indstilling fra klumpfiskens side , antænder blot Bertil endnu mere og han bliver lynhurtig klar til at gå endnu et skridt videre for at fuldbyrde hans virke.
Bagfra klumpfisken tager Bertil nu fat med begge forben , bagbenene plantes godt i gulvet og når han føler , at han har styr på balancen , tipper han panden ned i gulvet foran klumpfisken og dermed har han opnået den rette position for sit virke.

Tingene for fart på , thju hej hvor det går og det eneste man kan høre er lyde fra klupmfisken som siger :

mhhæærk , mhhærk mhhærk !!

Da jeg ikke kan klumpfiskesprog , aner jeg ikke hvordan hun har det , men stoler fuldt og fast på , at Bertil selvfølgelig ikke gør noget som kunne intimidere denne fisk.

Lige pludselig bliver Bertil mærkelig og sådan lidt fraværende ( bare rolig , vi kender vel alle det symptom fra vores mænd ) og Bertil stiger slingerende af klumpfisken alt imens han skyder vildt rundt i kaskader af ..........


URIN


Jeps , den lille fyr skyder med lysegult amunition , og han rammer alt indenfor en radius af 50 cm incl. den stakkels røde klumpfisk ( som mærkelig nok ikke siger mhhærk mhhærk længere )

Jeg kigger sådan lidt bekymrende på fisken og lige pludselig er hun og jeg tæt forbundet af noget telepati , for jeg kan nemlig tydelig se og mærke hendes fornemmelser.........

" her ligger jeg våd og med en følelse af at det gik alt alt for hurtigt "

Nå men kære venner , nu sidder jeg så tilbage med et stort dilemma ......... hehehehe

Hvordan fanden pottetræner man en hund , der kun tisser indenfor , når den er sammen med en klumpfisk ??

Never mind , jeg tørrer sgu bare op og lader som ingenting. Vi ved jo allle , hvor blufærdige teenagerdrenge kan være.

Men en ting lover jeg , alle jer hunhundeejer .......

Bertil for under ingen omstændigheder lov til at springe på nogen hunhund FØR dette adfærd er stoppet ; -)

Kan i alle have en god


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertil syder med løst krudt !!!!
Kommentér på:
Bertil syder med løst krudt !!!!

Annonce