{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Bamse er syg :( {{forumTopicSubject}}

Øv altså. Bamse kastede op lidt her torsdag. Hvor min kat også var syg og kastede op. Hun havde dog en betændelse. Bamse fik så afvide at han også skulle på skåne kur. Hvilket han kom.
Da min far så passede ham igår, mens jeg var i skole, fik han et råt okseben.
Og idag har han det ikke så godt. I nat/morges kastede han hvidt skummet spyt op. Og han har bare virket dvad hele dagen undtagen når jeg har tirret ham, og sagt, hvor lege tøjet, så er han levet op. Siger jeg tur. Kigger han bare på mig. Han har heller ikke ville spise noget.
Hvis han får det værer i løbet af i aften, ryger han til dr.dyr. Men lige nu ser jeg bare tiden an smiley Øv altså. Min stakkels hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bamse er syg :(
  • #2   5. feb 2011 Okay smiley
    Nej, vidste godt, havde egentlig fortalt min far at han var på skånekost.
    Men han syntes det var synd.
    Men, ja sulte, det har han snart klaret af sig selv alligevel. Men han forbliver uden foder til imorgen tidlig.
    Også kommer han på skånekosten igen.
    Medmindre han bliver mere sløj, så kommer han som sagt afsted idag:)

• #3   5. feb 2011 Min far har det rigtig skidt smiley
    Han plejer jo at kunne tåle det.
    Men han har allerede aftalt at låne en bil og betaler dyrlæge besøget hvis det kommer på tale.

Umiddelbart er han lidt friskere nu, kun meget lidt, og har vist interesse for min mad, før gjorde han intet, gad ikke engang at slikke sig om munden.

Jeg afventer dog stadig, har han det ikke bedre imorgen tidlig, eller får det værer så er det til dr. dyr

Kommentér på:
Bamse er syg :(

Annonce