Alternativ behandling...?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ny her på hundegalleri, så jeg ved ikke om det har været diskuteret herinde...
Personligt er jeg meget tilhænger af alternativ behandling både hos mennesker og dyr...
Her på det sidste er min Sofus begundt at og forandre personlighed, han er bange for mærkelige ting. Eksempelvis vil han ikke spise af sin madskål mere, det er somom han er bange for den... Han har halen mellem benene og vil ikke han til den... Jeg tror ikke det er noget min dyrlæge kan hjælpe mig med... Og derfor har jeg prøvet og søge på nettet efter en alternativ behandler som måske kan komme og talepatere med ham eller ligendene...
Det lyder måske sært i manges øre, men jeg tror på min hund kan få det bedre hvis jeg ved mere om hvad den "tænker"...
Er der nogen der har nogen forslag til hvem jeg kan ringe til, eller hvem jeg kan snakke med??
Jeg håber nogen kan hjælpe da jeg er ved og være lidt nervøs for min lille skat...
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
En adfærdsændring skyldes enten noget i hundens hverdag der er ændret eller noget i hundens fysiologi der er ændret..
Hunden kan have fået stød af skålen, kan have bidt sig i tungen eller noget...
En hund med adfærdsproblemer kan ikke helbredes vedat man sætter sten op og fordriver onde åner; der skal målrettet træning til.
Så det du skal have fat på er en dygtig adfærdsbehandler der kan givedig nogle træningsredskaber du kan hjælpe din hund med.
Husk at det altid er ejeren der skal skifte taktik og redskaber, det eneste hunden skal er at reagere på den nye træning =)
Forsøg evt først at skifte skålen ud.. Og sørg for ikke at gøre et stort nr ud af det; din egen sindstilatand smitter af på hunden - og er du ængstelig reagerer hunden.
Sæt den ny skål, giv hunden mad - sig værsgo og forlad rummet =)
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 6
Jeg vil prøve og skifte madskålen...
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
feb 2010
Men det er ikke kun skålen der er et problem... Han ville ikke komme ind i stuen den anden dag, han kunne slet ikke logges... Han krøb bare hen af gulvet, jeg kan ikke finde grunden...
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
feb 2010
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
feb 2010
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 163
prøv at snakke med hende hvis det er. Held og lykke med ham:)
feb 2010
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 147
feb 2010
Alternativ behandling...??