total håbløs hundeejer :-) {{forumTopicSubject}}
Ja , det er hvad jeg er .........
Efter at have været hundeejer i mange år , både til store hunde der kræver en del og så til små hunde der bare er mærkelige , har jeg prøvet alle afskygninger af udfordringer som hundeejer
Men så kommer lille bitte micro teiny Bertil ind i mit liv og jeg forvandler mig til den mere lasifere agtige hundeejer.
Jeg går rundt i en tåge af rosenrødt skær , nærmest svævende på en sky og kan slet slet ikke se nogen form for rynker i den lille mås.
Fra at være en hundeejer der hele tiden er på forkant med begivenhedernes gang og nærmest kan spå ind i fremtiden omkring mulige problemer , er jeg blevet til en hundeejer der tænker ;
- nåå , det lille puds , han er så sød så sød
Og hvad gør Bertil ved det ???
Han tager teeten og begynder at beskytte mit imod alverdens ulykke , specielt udøver han beskyttelse imod angreb fra min mand.
Han knurrer af manden hvergang , manden bevæger sig rundt i lejligheden , knurrer af manden hvergang manden kommer ind i soveværelsets , hvergang manden kommer hjem osv osv.
Og jeg tænker blot :
- nåå , det lille puds , han er så sød
Jeg prøver så halvhjertet at skubbe problemet over på manden ved at sige :
- jamen , du skal da bare sige fra
Manden glemmer at sige fra , han nærmest tænker ;
- hold op hvor er den dum den hund og griner sådan lidt Uffe Elleman i sit skæg-agtigt
Men så idag vågner jeg og finder ud af , at jeg by the night er blevet mig selv igen og tænker :
- nu må det fandme høre op , nu tager jeg teeten igen , nu vil jeg ikke have det knurreri i mit hjem over for manden.
Så da manden står op , tager Bertil tilløb til , at ville knurre af ham , men jeg rejser mig op og siger :
- nej Bertil
Og Bertil lægger sig igen.
Dette skete så de efterfølgende gange , jeg siger nej og Bertil lægger sig.
Hold op hvor er det svært , at være hundeejer når man bliver ramt af ......
- Amors pile lige i hjertekulen.
Andre der kender til dette problem ??
Ha en god dag
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 400
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
F.eks den anden dag.. Hummer ved der ligger hygge snaske pinde ude i køkkenet. Han har dog aldrig siddet derude og pevet efter en, før den anden dag.. han pev og pev og sådan rigtig hjerteskærende ynkelige små piv der dårligt kom ud og alligevel lidt med lyd.. mig ud og se hvad der foregår da han ellers ALDRIG piver over noget i verden... og der sidder han.. på sin tykke numse, med sit ene lange ben helt strakt ud og kiggede meget bedende på mig og køkkenbordet...
Jeg tænkte.. Åhhhhh lille skatter... du er nok lidt sliksulten hva.. og min næste tanke.. ja ja så får han sådan en, også finder han hurtigt ud af at piv herude betyder hygge, så det gider jeg ikke han begynder på.
Så jeg beslutter at nusse ham på hovedet og vende mig om og gå.. og da jeg tager de første skidt gør det SÅ ondt i mit hjerte at jeg næsten ikke kan bære det... ØV jeg følte mig som den ondeste i verden!
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 100
Her er det nærmest som hundene bestemmer
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Menden beklager sig over manglende nattesøvn, fordi lille dejlige Igor også vil ligge under mandens dyne og noget af tiden- om natten- vil han også gerne kysse med manden. Jeg forstår slet ikke problemet. Det er da ren hygge- og faktisk er jeg lidt jaloux over at Igor hellere vil ligge hos manden om natten, end hos mig.
Manden er begyndt at snakke om, at han vil flytte ud i hundehuset i baghaven. Han skal da være så hjertelig velkommen- bare Isis får lov til at bruge det i dagtimerne, om sommeren...........
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
Sally må alt i hele verden(næsten) og heldigvis er hun rigtig god til at administrere det på en harmonisk måde ellers måtte vi jo skride ind.....hvis vi ellers kunne holde det ud, for hun er jo bare den dygtigste, artigste mest charmerende lille hund ligegyldigt hvad hun gør!
total håbløs hundeejer :-)