{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Allborg hundeejere, vi har et problem! {{forumTopicSubject}}

Vi må gøre noget ved pølle-problemet i Aalborg!
Det simpel hen så surt, at der er så mange hundeejere i Aalborg City, som ikke gider samle op efter deres dejlige kæledyr.

Det er rigtig klamt for ALLE med og uden hund! Det lugter fælt når man kommer hjem og ikke har opdaget gaven der gemmer sig under skoen. Det er surt at ens hvalp, som er meget nysgerrig, står ed snotten ned i en anden hunds LORT. Det er rigtig øv at det nu er så galt, at det kommer i medierne - for det skader os ALLE! -Og for at være ærlig, så er jeg enig, når div. politikere siger at det ikke er kommunes ansvar at samle op, men VORES.
Vi samler altid op, med desværre er det ikke alle der er sådan.... så hvad gør vi??
Er rigtig træt af Max kommer med en pind til os og vil lege, og så er det en efterladt gave der er i munden af ham - og stæt af brune såler på mine støvler smiley Er rigtig træt af at folk skæver til os for at se om vi nu godt nok samler op....!!! Og er ret sikker på at jeg ikke er den eneste der har det sådan..

Så jeg vil høre om der er nogen der vil være med til, at tage vores hunde med på en gå tur og samle op efter uansvarlige ejere??? Det er rigtig klamt og træls, men måske, måske vi kan et anerkende nik fra folket - og MÅSKE vi så kan få lov til at få lidt flere friheder, som f.eks. at få Slotsparken tilbage og måske få lov til at blive ved med at lege i Mølleparken...

Kunne det være noget som Aalborg-folket til bakke op om????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allborg hundeejere, vi har et problem!
Kommentér på:
Allborg hundeejere, vi har et problem!

Annonce