{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

ØV øv øv øv - ny hund... {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden paringen været skrevet op til en blue and tan hun hunde hvalp fra en bestemt border terrier kennel. Desværre kun som nr. 2.. Igår blev hvalpene født og desværre kom der kun 1 blå tæve hvalp.. What to do...? Kennel ejeren fortæller at hende der står nr. 1 også er mest interesseret i en blå med mindre den udvikler sig uhensigtsmæssigt.. ØV ØV ØV

Jeg har lige fået det af vide her til morgen - lorte lørdag... smiley !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV øv øv øv - ny hund...
  • #1   20. maj 2006 eiiiiiii hvor ærgeligt manner smiley
    nu havde du sådan glædet dig.

ØV ØV ØV

• #2   20. maj 2006 Ihhhhh... smiley Jamen hvad gør man så??? Går på kompromis med sig selv og tager en ligesom Milou/ venter til næste år eller senere hen?/ køber en helt tredie slags hund - har altid ønsket mig en border collie...?????

• #3   20. maj 2006 Øv altså:-(

Hmm jeg kan ikke sige, hvad jeg ville gøre. Men øv hvor er det bare ærgeligt:-(i

• #4   20. maj 2006 Som jeg sagde til dig på messenger - klap hesten og slå koldt vand i blodet inden du skuffelse og desperation gør et eller andet bare for at bøde på skuffelsen.......

Tænk dig om!

• #5   20. maj 2006 Hej Louise.

Jeg tror jo lidt på at nogle ting sker af bestemte grunde.. Måske er det i virkeligheden "den røde tæve" som temperamentsmæssigt passer dig bedst... Ligemeget hvad så håber jeg da på at du ender op med den hvalp som er mest rigtig for dig - skidevære med farven på den *GGG*

KNUS !

• #6   20. maj 2006 Jeg ville også være ligeglad med farven...

Da jeg "bestilte" vores hund ville vi helst have en fawn, men der kom ikke en til os... Så i stedet får vi en fin lille brindle tæve... smiley

• #7   20. maj 2006 Når jeg har bestil en hvalp, efter nogle bestemte forældre, er jeg ikke i tvivl om hvad disse indholder, jeg ved at det er sunde og belastningsbare forældre, hvilken farve hvalpen har er jeg ligeglad med, om den er sort eller grå, kommer ud på et, om den er langhåret eller storkhåret er totalt ligegyldigt... dan den ikke skal bruge i avlen eller til udstilling, kun som brugshund.

Jeg jo altid garantien jeg kan falde tilbage på, hvis hvalpen mangler drifter og har evt. HD / AD..

Derfor får jeg altid fortaget en forfotografering for HD / AD når nunden er mellem 6-8 mdr. gl... hvis HD er påvis, så ryger hvalen tilbage til opdrætteren, og jeg får en ny hvalp...

Kommentér på:
ØV øv øv øv - ny hund...

Annonce