{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆÆLP! blanding af racer {{forumTopicSubject}}

for det første smiley jeg har en lille blandingshund, som fra hvalp jeg troede måske kunne have været noget dansk-svensk. nu hvor hun er blevet voksen kan jeg se, det nok ikke er det. derfor søger jeg lidt hjælp, om hvad folk måske kunne se i hende?

for det andet, nej hvor irreterre det mig da grusomt, at jeg ikke kan få accepteret min anden hund, selvom jeg opfylder alle krav på hvad der er, og skriver at det ikke er en listehund, da jeg ved det er en blanding af 100% lovlige hunde. og selvom jeg har set op til flere herinde der ligner hende på en prik (næsten)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆÆLP! blanding af racer
  • #1   29. jan 2011 Hvorfor tror du ikke, hun er dansk/svensk-blanding? Det ligner hun da meget godt, medmindre størrelsen på billederne snyder?

  • #2   29. jan 2011 For det første ligner det en ulovlig hund så det er vel hvad du kan forvente, desuden når det er en blanding der ligner får du nok et problem med at bevise at den ikke er ulovlig f.eks overfor politi.
    Dor det andet siger du at du ved 100% hvad der er i den, men skrev selv at det godt kunne være der var mastiff blandet i.......så du ved jo reelt ikke hvad den er blandet af.
    Utroligt så mange blandinger af rottweiler og boxer der pludseligt er dukket op.


  • #3   29. jan 2011 Hvis det er den du har oprettet som DSG'er, så sys jeg det ligne meget godt (:

  • #4   29. jan 2011 Jeg kan godt se at det er frustrerende ikke at kan få oprettet din anden hund, det er for mit vedkommende ik noget personligt når jeg afviser..

    Men det ligner altså at der er noget amstaff i hende, og du skrev jo os selv at du ikke var sikker på hvad der var i hende udover boxer schæfer osv..


  • #6   29. jan 2011 Din dsg ligner nu meget godt synes jeg.
    Hvad er det der gør at du er i tvivl ?

    Surt at have en lovlig hund der ligner en listehund.. Det er jo en kæmpe ulempe ved at have en blanding.. Man kan absolut intet bevise.
    Hvis du ikke kan få oprettet den hund så lav et fotoalbum med hunden så vi kan se den alligevel


Kommentér på:
HJÆÆÆÆLP! blanding af racer

Annonce