356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Chiwa en Farlig Pittbul Chiwa en Farlig Pittbul

Var ude og gå en tur med tøsen, da vi kommer forbi en mand, med hans datter. Datteren siger så til Faren, far det er da en sød hund, og faren siger nej, det er en rigtig dræberhund.

Jeg vender mig om og siger, undskyld siger du min hun er en dræberhund? og han siger jeg kan da se det er en Pittbul, det måtte jeg jo så overbevise ham om at det ikke var. og han blev ved med at hun var en Pittbul.

Det skal så lige siges at hun er en staffordshire bullterrier på 12kg, MEGET mindre end en pittbul.

Gik pænt i snor osv. Ihhhhh jeg kan slet ikke have fo´lk der lukker sådan en gang lort ud, når de tilsynladende aldrig har set en Pittbul.

Måtte lige af med det....

God weekend til alle....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chiwa en Farlig Pittbul
  • #1   19. maj 2006 Det viser bare hvor dumme folk er.. Hvis de har sat sig noget i hovedet så bliver det der sgu også.. Folk og deres fordomme.. Åbn øjnene og se verdenen som den er!

• #2   19. maj 2006 Du havde ikke chihuahuaen ude at gå sammen med tøsen?

• #3   19. maj 2006 Må indrømme, jeg kan heller ikke se forskel på de forskellige "kampundetyper"... Derfor er det let at tage alle over en kam...

Det var kun en oplysning, om min uvidenhed...

• #4   19. maj 2006 imod dumhed... kæmper selv guderne forgæves...
    sårn en kolvn....

Lykke

• #5   19. maj 2006 Nej, vi havde ikke Chihuahuaen med desværre, så ville jeg sku gerne se hans reaktion hehe.

Jeg synes det er meget tydeligt og se.....Men det kan du have ret i Babett.

Men jeg tror ikke der er mange danskere der har set en Pittbul LIVE. For de fleste er sku alligevel bare Amstaff´s i forklædning. Hehe.

• #6   19. maj 2006 Christina D: Håber han ser jer gå med både "tøsen" og chihuahuaen en dag.. Så vil jeg sgu gerne se hans reaktion.. Det er jo nogle super dejlige hunde og der burde folk snart at kunne indse.. Hvorfor kan folk ikke bare give dem en chance?

• #7   19. maj 2006 Ja, men synes det er blevet til hysteri..
    Kan godt forstå at folk kan have sine fordomme, for det er jo de hunde der bliver misbrugt til at kæmpe, osv.. Men folk må sguda være lidt åbne og lige høre hvad man har at sige til sit forsvar, i stedet for at gøre som ham i dette tilfælde...

• #8   19. maj 2006 1936 lykkedes det en gruppe Pit Bull Terrier entusiaster at opnå anerkendelse af AKC (American Kennel Club) og få deres hunde registreret i denne som Staffordshire Terriere. Indtil da havde racen kun været anerkendt i UKC (United Kennel Club), hvor racens omdømme var belastet af hundekampe. Denne gruppe ønskede af kærlighed til racen - dens fremtoning, intelligens og hengivenhed overfor mennesker – at videre avle den som showhund og i særdeleshed som familiehund. Man avlede derfor særdeles restriktivt på den Amerikanske Staffordshire Terrier ud fra et krav om en standardiseret kropsbygning, samt efter et roligt og pålideligt temperament.

• #9   19. maj 2006 Dette indlæg fandt jeg på nettet skrevet af en der grundigt har undersøgt det....
    Hvad jeg håber at fastslå er at det er den samme race man taler om bare med et andet navn......

• #10   19. maj 2006 og for så at det ikke skulle opfanges på en negativ måde læste jeg videre og fandt ud af at det farlige gen skulle efterhånden være avlet ud af racen....

• #11   19. maj 2006 Den Amerikanske Staffordshire Terrier er i dag udpræget forskellig fra sine forfædre. Den gennemsnitlige og typiske Amerikanske Staffordshire Terrier er rolig, troværdig og den mest pålidelige følgesvend man kan ønske sig. Det er en hund med personlighed og en stærk vilje. Den er meget trofast overfor sin ejer, men er absolut ikke reserveret overfor fremmede. I bogstaveligste forstand vil den hilse på alle den møder på sin vej, og den elsker børn og mad over alt på jorden. Det er en energisk hund, som elsker at lege og bevæge sig i det fri. Men den er nem at tilpasse ens individuelle levevis. Det er en fantastisk og herlig familiehund, som knytter sig stærkt til familien.

• #12   19. maj 2006 Lige for at sige noget.

Så er der idenne situation jo ikke tale om en Amstaff men en Staffordshire bullterrier.

Den hænger vist nok sådan sammen.

At staffordshire bulterrieren er blevet parret med med utallige andre muskelhunde racer og det er det der er en Pittbul idag. Det er ihvert fald hvad jeg kan læse mig frem til i SBT bogen vi har. Det er det store mix af mange racer, der skulle have givet den kort lunte, og agresivitet.

• #13   19. maj 2006 det er da helt latterligt..herregud..at han ikke kunne høre på deg! men men..noen folk er født med en hjerne på størrelse med en ert eller oss så er hjernen byttet ud med savsmuld:p

Er kun bange for rotweilere jeg:(

• #14   19. maj 2006 Det er sådan set kun udsendet at Staffordshire bullterrieren, som "skulle bruges" til at skabe pitbullen.

"Staffens flotte kompakte, og meget muskuløse krop, Var klart at foretrække" Citat

Står der også i bogen.

Så kan man jo godt være en stolt ejer, det er var jo kun udsendet de ville bruge alligevel Hehe

• #15   19. maj 2006 Oversæt fra engelsk så det er ikke helt ordret.

Kommentér på:
Chiwa en Farlig Pittbul

Annonce