779 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dyrelæge I Næstved, øv... Dyrelæge I Næstved, øv...

Jeg fik afvide i dag at den dyrelæge som jeg kender mange der bruger, ikke er så god som det ser ud ude fra.

En familie med deres engeske bulldog hvalp skulle have fjernet noget nedgroet hår ved haleroden, hvalpen (4mdr) bliver lagt i narkose, og dør af for meget narkose.

Konen i familien med den engelske fortæller at hendes søster havde mistet to hunde hos den dyrlæge i narkosen, men at de ikke havde klaget over det.

En anden familie fortæller at deres mops havde blod i afføringen og var hos denne dyrlæge flere gange, og fik ikke undersøgt hunden, men at den fik smertestillende. De kontaktede en anden dyrlæge som scanede mopsen, og fandt grus i galeblæren.. (Godt det blev opdaget)

Jeg har kenskab til mange der synes denne dyrelæge er god...

Skal man sige noget eller....??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrelæge I Næstved, øv...
  • #2   26. jan 2011 Nu kender jeg ikke Dyrelægen og heller ikke de nævnte tilfælde men. Narkose og dyr er altid forbundet med risiko, ligledes er faren som med mennesker større med meget unge og meget gamle individer.

De 2 hunde som samme ejere mistede i Narkose. Var de tilfældigvis i familie? intolerance kan ligge til generne.

Måske er dyrelægen dårlig men jeg syndes der skal flere oplysninger til før jeg vil stemple dem.

• #3   26. jan 2011 Jeg har dyrlæge i næstved - men da der jo er flere u byen, er det ik sikkert det den samme. Jeg er i hvertfald rigtig godt tilfreds med vores smiley

• #4   26. jan 2011 Vil meget gerne have PB med hvilken dyrlæge det er, kommer selv fra Næstved (:

• #5   27. jan 2011 Jamen HVOR stor er risikoe nved narkose ? Troede faktisk den var lav (Håber jeg). Og så synes jeg det er meget hvis de mister så mange hunde i narkose.

Skal selv have min hund steriliseret her i marts og sådanne historier her er nok til at skræmme mig til ikke at gøre det.

• #6   27. jan 2011 Er det en dygtig dyrlæge og et sted med sygeplejersker, så er risikoen lille. Min gamle afdøde tæve var i narkose som 11 årig og 13 årig, uden problemer. Hun havde også været det som unghund, og der har aldrig været noget at være bekymret for. Hunden skal jo selvfølgelig undersøges grundigt inden narkose

• #7   27. jan 2011 Altså min hund har været i narkose/bedøvet 3 gange før, 3 gange hvor hun ikke var længere væk end hun reagerede på dørklokke mm og hvor det kun tog et kvarter på gang og 1 gang hvor hun var i fuld narkose i 3 kvarter.

Senest for 2 år siden. Uden problemer nogen af gangene, men jeg er seriøst ved at skide i bukserne af skræk denne gang for at sige det mildt. Og jeg er hver dag ved at trække i land igen.

Kommentér på:
Dyrelæge I Næstved, øv...

Annonce