Dyrelæge I Næstved, øv... Dyrelæge I Næstved, øv...
Jeg fik afvide i dag at den dyrelæge som jeg kender mange der bruger, ikke er så god som det ser ud ude fra.
En familie med deres engeske bulldog hvalp skulle have fjernet noget nedgroet hår ved haleroden, hvalpen (4mdr) bliver lagt i narkose, og dør af for meget narkose.
Konen i familien med den engelske fortæller at hendes søster havde mistet to hunde hos den dyrlæge i narkosen, men at de ikke havde klaget over det.
En anden familie fortæller at deres mops havde blod i afføringen og var hos denne dyrlæge flere gange, og fik ikke undersøgt hunden, men at den fik smertestillende. De kontaktede en anden dyrlæge som scanede mopsen, og fandt grus i galeblæren.. (Godt det blev opdaget)
Jeg har kenskab til mange der synes denne dyrelæge er god...
Skal man sige noget eller....??
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
De 2 hunde som samme ejere mistede i Narkose. Var de tilfældigvis i familie? intolerance kan ligge til generne.
Måske er dyrelægen dårlig men jeg syndes der skal flere oplysninger til før jeg vil stemple dem.
aug 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 33
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 256
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.300
Skal selv have min hund steriliseret her i marts og sådanne historier her er nok til at skræmme mig til ikke at gøre det.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.300
Senest for 2 år siden. Uden problemer nogen af gangene, men jeg er seriøst ved at skide i bukserne af skræk denne gang for at sige det mildt. Og jeg er hver dag ved at trække i land igen.
Dyrelæge I Næstved, øv...