{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Chipning af hund {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg er faldt for en lille chihuahua der er fra den 5. oktober 2010, og den er IKKE chippet,

jeg har læst noget med at det er blevet et krav at de skal chippes omkring 8 ugers alderen,

så mit spørgsmål er, kan jeg godt gå op og få den chippet når den er så gammel, hvis jeg køber den,

eller skal ejeren gøre det inden vedkommende kan sælge hunden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chipning af hund
  • #1   26. jan 2011 Ejeren skal gøre det inden den sælges.
    Det bliver med røde ører, for det skulle have været gjort for længst ;o)

• #2   26. jan 2011 Det er en ældre dame der har den, så tror ikke hun har tænkt på det smiley

- Men tak for svar smiley

• #3   26. jan 2011 Du kan helt sikkert godt gå op og få det gjort - det ville nok være værre hvis du ikke gjorde. Men det er korrekt at det er lovpligtigt at hvlpe skal være chippet inden de fylder 8 uger. Hvis man har omløb nok til at opfostre et kuld hvalpe burde man også kunne forstå den melding hvis nogen er venlig nok til at overbringe den.

• #4   27. jan 2011 Headhunters - Hmm det bliver jo aldrig hundes skyld den ikke er chippet ? Hvorfor skal den "straffes" hvis den kan få et lykkeligt hundeliv hos TS? Jeg ser intet i vejen for at købe en hvalp der ikke er chippet, men jeg ville gøre mit for at fotælle sælger at det IKKE er lovligt at sælge uden chip ... uanset om det skulle have været gjort for længe siden eller ej....
    Og er bestemt ikke et surt opstød smiley vi har alle forskellige meninger og holdninger jo ....

Kommentér på:
Chipning af hund

Annonce