{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.234 visninger | Oprettet:

bare pletter. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har oplevet at jeres hund pludselig får nogen små bare pletter i pelsen?
Ingen rødme ,sår, Bare pletter uden hår.
Ida var ved dyrelæge d.10jan og fik taget hudskrab for mider, da hun har kløet sig på siderne, Test var negativ.
Nu er der altså kommet bare pletter 3-4stk på hver side af hofterne...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare pletter.
  • #1   23. jan 2011 Er det ikke bare der hvor der er taget husskrab hun er bar? Synes du skal få hende undersøgt det ikke normalt en hund bare får bare pletter hist og her

• #2   23. jan 2011 Er enig med Iben, det lyder præcis som demodex og ikke alle dyrlæger er gode nok til at tage hudskrab. hviken race er din hund ??

• #3   23. jan 2011 Hun er en fransk bulldog:-) Og jeg har rendt til dyrelæge med hende
    konstant de sidste par mdr.
    Hun har allergi- og det er der styr på... Kan bare ikke lide de der bare pletter, og jeg er sgu ved at være græde færtig pga alt dette her.
    Sagde osse til min dyrelæge at jeg havde mistanke om rovmider da jeg osse selv klør på benene(/ ida sover mellem mine ben)
    Tror jeg tager ud på landbohøjskolen imorgen, og får dem til at teste hende igen... Se nu tuder jeg igen........:-(

• #4   23. jan 2011 Rovmider viser sig ikke som bare pletter men derimod en masse hvide skæl. Hvis du har bil og vil køre til Brøndby Dyreklinik så har dyrlæge Jytte Tønesen en del erfaring med hårsækmider og franske bulldogs.

• #5   23. jan 2011 Har du mulighed for at tage et billed af de bare pletter ??

• #6   23. jan 2011 Tænker lidt om det kan være ringorm?
    Har godt nok aldrig set det på hunde, men vi har haft en Kalv med ringorm. Det er runde pletter helt uden hår, som du også beskriver..

• #7   23. jan 2011 Hun har nemlig hvide skæl som dyrelægen osse dryssede ned på papir tog det på tape og tjekkede det, samtidig tog hun et skrab af huden.
    Øv

• #8   23. jan 2011 Gitte... jeg kan pt ikke lægge billeder ind...
    men det er små bare pletter. og hun napper i dem og klør sig på siderne. Der er ikke infektion/rødme. Bare ingen hår...
    Og selvfølgelig skal hun tilses af dyrelæge igen.

• #9   23. jan 2011 Har sendt en besked til dig.

Kommentér på:
bare pletter.

Annonce