{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Argh hjælp mig :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg står her ´med 2 valg enten at blive boende i min jeg er opvokset i eller at flytte over til kæresten og starte på en frisk problemet er bare at jeg gerne vil begge dele men det kan jeg jo ikke os med hensyn til min udd....
Hvad skal jeg gøre nu har jeg tænkt over det i næsten 3 mdr og sys bare ikke rigtigt jeg kommer frem til noget hvad skal jeg gøre ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh hjælp mig :/
  • #1   22. jan 2011 jenny
    jeg kan simplehen så forstå dit indlæg .. måske jeg er dum .
    men prøv og læs den igemmen det er meget rodet

• #2   22. jan 2011 gør det der betyder, at du kan tage din uddannelse færdig.

• #3   22. jan 2011 Sorry mener at jeg har to valg enten at blive boende i den by jeg er født og opvokset i eller at flytte sammen med kæresten komme til en anden by og starte på en frisk, sagen er den at jeg har lyst til begge dele men aner ikke hvad jeg skal vælge, begge ting trækker og ved jo godt at man altid kan flytte igen men har flyttet så meget i mit liv, ikke at jeg ikke tror det ikke ville holde for det er jeg sikker på det vil, men jeg tænker os bare at hvis jeg vælger at flytte til en anden komune skal jeg jo os skifte skole og ja jeg vil ikk disederet sige jeg skal slippe alt i min nuværende by men der vil jo ikke blive lige så meget tid med vennerne som der har været ind til nu og det samme med familien...

Håber du forstå havde ikke lige lagt mærke til mit rodet indlæg....

• #4   22. jan 2011 Nu er det sådan jeg pt er på ferie pga personlige årsager så det vil jo ikke betyde noget at jeg skal skifte skole da jeg overvejer at tage mit grundforløb på ny....

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #5   22. jan 2011 Jeg tror jeg har tydet det smiley

Den der uddannelse det må da være det, det hele står og falder på. Er det i din kærestes by eller din by?
    Kan der pendles?

• #6   22. jan 2011 Det er i kærestens by vi skal bo i.... Og brænder for byen men os for min egen by så den står lidt og hælder, jeg er ved at blive sindsyg a at gå og tænke over det hele tiden.... smiley

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#7   22. jan 2011 Så hop da ud i det, du brænder jo ikke dine broer. Dine venner er rigtige venner hvis de kan besøge dig og omvendt. Den by du bor i forsvinder jo ikke den kan du altid flytte til senere når din uddannelse er slut, hvis du kan få job.

• #8   22. jan 2011 Ja det er jo det... Men man skal jo os bare have det hele til at hænge sammen økonomisk og ja alle andre ting... Men overvejer os at springe ud i det.... (:

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#9   22. jan 2011 Kan du få job i den nye by og har du undersøgt det?

• #10   22. jan 2011 Tror det ville være lidt lettere her end det ville i min egen by i min by er der ikke en gang til at få en læreplads smiley

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#11   22. jan 2011 Jenny

Så gør det da eller slå plat og krone om det hehe :-)))

• #12   22. jan 2011 Susan hahah ja det er jo det smiley Men har ikk lige en mønt på mig lige pt mine penge er i banken smiley Hahah smiley Men ja du har ret... For nu har jeg siddet i næsten 3 mdr og ikke vidst hvad jeg ville og man bliver da skør a det til sidst smiley

• #13   22. jan 2011 Ved du hva smukke.. hop ud i det.. flyt over til ham og så start din udd. der på ny den kan jo flyttes, det er ikke så svært at starte den et nyt sted, det var værre med arbejde... og er sikker på det er nemmere at finde arbejde hvor han bor end hvor du bor nu... smiley sys sku du skal gøre det skat... har også gået og tænkt lidt vil jo gerne råde dig på bedste vis smiley Smiler

• #14   22. jan 2011 Hvor er du sød skat... Hvad skulle jeg dog gøre uden dig min prinsesse.... Men det er nok os det jeg gør... Han vil rigtigt gerne have det og ja jeg er jo os glad for at være her så tror sku jeg gør det skat smiley

• #15   22. jan 2011 Sys jeg du skal... som sagt, du kan altid tage tilbage senere i livet hvis du virkelig savner det smiley men ved du hva du har brug for luftforandring, og du er jo så glad for ham, og han er så sød ved dig... smiley ønsker jeg kun det bedste

• #16   22. jan 2011 Ja det er jo det skat, smiler... Men ja vil ikke fortælle ham mit endelige svar endnu ... Hehe... Han har godt a at gå og få lidt grå hår over ikke at vide hvad jeg vil smiler.... Så det må han gå med lidt endnu, os så jeg ikke har sagt for meget smiley

Kommentér på:
Argh hjælp mig :/

Annonce