{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Manglende hår.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en prazsky krysarik hvalp på 4,5 måneder. Hun bliver fodret med Olivers og div. guffer og tyggepinde. Er der nogen der ved hvorfor min baby er halvskaldet på hovedet og på brystet? Min tanke er umiddelbart at hun mangler nogle vitaminer, ved bare ikke hvilke det skulle være.
Håber der er en der kan hjælpe mig. smiley

- Nadia.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende hår..
  • #1   21. jan 2011 Jeg ville nok tage tl dyrelægen og få tjekket for diverse hudsygdomme - f.eks hårsækmider !

• #2   21. jan 2011 Jeg lure lige med for måske kunne en fortælle hvordan jeg får en flot fane på min Cavalier Sille's hale smiley

Hun har aldrig haft en rigtig fane, kun sådan lidt hist og pist lange hår og efter hun havde hvalpe i august så så den helt slem ud. Overvejede at klippe den for måske at hårene så gror lidt mere.

• #3   21. jan 2011 Prøv at tage billeder af det, så vil det måske gøre det nemmere for folk at give et gæt på det. Min tanke er ellers det samme som Freja Og Rullepølsen .

• #4   21. jan 2011 Er det ikke normalt for den race, samt nogle meget små chihuahuaer at være halv-skaldet på brystet? Har set rigtig mange af dem med bar bryst?
    Måske er det fordi din hund er så tyndhåret at hun ser skaldet ud?

• #5   21. jan 2011 Lægen sagde ikke rigtig noget til det sidst vi var til tjek. Men det er da helt sikker en mulighed.
    Jo, synes også små racer ofte mangler hår, men man må da kunne gøre noget. Er ikke just kønt. smiley

• #6   21. jan 2011 Det tror jeg ikke du kan. Kan være hun får mere pels med alderen smiley
    De Chihuahuaer jeg har set herinde med skaldet bryst, beholder dog det skaldet bryst smiley

Kommentér på:
Manglende hår..

Annonce