{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Hold da k.. Vi glæder os til hund nr2 {{forumTopicSubject}}

Vi har en fantastisk hund på 3 år, Balder, en blanding af labrador og gl. Dansk hønsehund. Han har været og er en kanon hund, både til hundetræning over for mennesker og især for andre hunde. Vi har i længere tid overvejet hund nr. 2 ca et halvt år har snakken gået frem og tilbage. Da et hold af vores gode venner for noget siden gik en hvalp, tog vi Balder med. Han var så sød og forsigtig og vidste godt at her kunne man ikke være vild og tovlig, som en ligesindet. Han var rigtig god til ham. Så fik vi blod på tanden. Vi ved jo godt det bliver hårdt arbejde, da det bliver noget andet med en hvalp her hjemme hele tiden. Vi håber de bliver bedste venner. Nu har jeg efterhånden læst alt hvad jeg kunne finde om at få sig hund nr 2, men vil da stadig lige have nogle gode råd med på vejen. Vi har i går købt en hundehvalp også han og samme blanding. Da Balder er kastereret og så gammel, så tror vi ikke der kommer problemer. Vores kære nye hund skal vi hente i februar og han hedder Asti. Hold op jeg glædede mig, og glæder mig til udfordringen med at få de to til at fungere godt under samme tag. Ja, det var såmænd bare et juhu- udbrud.
Hej fra Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da k.. Vi glæder os til hund nr2
Kommentér på:
Hold da k.. Vi glæder os til hund nr2

Annonce