1.136 visninger
|
Oprettet:
Jeg er i tvivl {{forumTopicSubject}}
Basse, som er Ridgeback bliver i øjeblikket fodret med Wolfsblut.
Han får olie blandet i og alligevel har han meget hård mave og det synes jeg er synd. Derfor overvejer jeg nu at skifte til Taste of the Wild High Prairie. Men måske var det bedre med Orijen ??
Er meget i tvivl så vil gerne høre fra jer.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.116
det kan jo kun komme an på en prøve hvad din hund fungerer på, har han hård mave så han har problemer med at komme af med afføringen eller ser det bare hårdt ud ?
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.268
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
Hundemaver er ikke ens, derfor vil det ikke hjælpe dig at spørge herinde.
Hvis det er de 2 produkter du vil prøve, så må du bare igang
jul 2008
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 15
sep 2007
nu er de fodrer som bliver omtalt jo bestemt ikke papmad
jul 2008
Det vil jeg gøre. Og det lyder jo rigtigt med analkirtlerne. Dem døjer Basse i hvert tilfælde ikke med.
sep 2007
det er jeg så helt uenig i, faktisk i alt hvad de skriver, jeg betaler lige netop ikke en formue og køber ikke et af de mærker der reklameres med. Jeg har i hvert fald ikke set nogen reklamer for det. jeg køber det jeg indholdsmæssigt mener er godt foder, og som min hund trives på
jeg har på ingen måde mulighed for at barfe jeg har overvejet det, men med det jeg har sat mig ind i det, er jeg for det første ikke blevet overbevist om at det er bedre, og selv hvis jeg var havde jeg ikke pladsen
jul 2008
Jeg startede med Rigtig Hundemad da jeg fik ham. Og fulgte deres anbefalinger og anvisninger.Men han ville ikke spise nogen slags råt kød. Han tabte sig en del og derfor skiftede jeg til tørkost. Det er vel ikke givet at en hund bryder sig om råt kød ?? Dog vil Basse gerne gnave ben - men jeg har desværre ikke mulighed for at servere et kvart dyr for ham.
sep 2007
nej jeg kan skam sagtens stå ved mine holdninger og jeg gentager da gerne mig selv, om du gider at tro på mig eller ej må du selv om, jeg ser dog ingen grund til at lyve så lad være med at være nedladende og tro at du kender min holdning bedre end jeg selv, jeg har været meget grundig i udvælgelsen af hundefoder, og din ordbog virker tydeligvis ikke, din oversættelse er i hvert fald forkert
jeg mangler ikke vilje, (men jeg mangler dog fryserplads, men ville sikkert ikke bruge pladsen om jeg så havde den) og jeg mangler i den grad beviser for at det er bedre, jeg har en sund og glad hund der trives og er glad for sin mad og hvis afførring er fin (også mængde mæssig), og ingen af dem jeg har hørt fra der barfer har kunnet komme med overbevisende argumnter for at jeg skulle skifte, hvorfor i alverden skulle jeg så gøre det
sep 2007
nu ved jeg ikke med dig, men jeg har ingen køter jeg har en hund, og jeg har ikke villet diskutere men debattere som et debat forum nu engang er til for, at du så begynder at ligge mig ord og holdninger i munden, kan jeg jo så ikke gøre for
mar 2010
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.991
jul 2008
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.991
Nu er hundemaver meget forskellige, men da Mynte var på tørt havde hun mere lind afføring på foder med mindre råaske og mere fedt indhold.
Så måske en variant med mere fedt og mindre råaske kunne hjælpe?
jul 2008
sep 2007
Uanset hvad så er køter negativt ladet og selv om du muligvis ha køtere har jeg ikke.
Og du var jo netop ikke ligeglad du var jo i fuld gang med at forklare mig at min virkelige holdning var at jeg gerne ville barfe men bare ikke havde viljen, og det var det jeg protesterede imod, for det passer ikke.
sep 2007
Køter er lige så negativt som at kalde børn møgunger, tæve er kun negativt når det bruges om mennesker.
Og du fortsætter så med at tillægge mig holdninger, jeg kommer ikke med undskyldninger for noget jeg gerne vil. Og jeg påstår ikke at jeg vil barfe, tværtimod jeg har intet ønske om at barfe, om så det blev ordnet fot mig og leveret serveringsklart dagligt på adressen
Jeg har valgt det jeg mener er bedst for min hund, det er ikke mit "i mangel af bedre" valg
mar 2010
- Præcis!!
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Skal gerne give dig besked om min erfaring med afføring 8-)
Jeg har nu heller ikke tænkt mig at Barfe. Bor i en etværelses på 50 kvm.
Ingen kælder men et utæt skur uden el.
Sorry ikke plads hehe
Jeg er i tvivl