{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pit/ amstaff hvalpe sælges...
  • #1   13. jan 2011 Søde men nej tak.

Det er ikke besværet værd.

• #2   13. jan 2011 Kan annoncer ikke meldes derinde?

Alternativt kan de self gives videre til politiet...

• #3   13. jan 2011 Aner det ikke for jeg ikke medlem derinde...

• #4   13. jan 2011 Men det er vist ikke den eneste af den type annonce...

• #5   13. jan 2011 nej det kan jeg se... ikke umiddelbart et sted jeg søge hund

• #6   13. jan 2011 Ja, det er forfærdeligt at sådan noget kan forgå helt åbenlyst i DK

Der var en tråd tidligere på dagen med samme emne:
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=441740

• #7   13. jan 2011 Host surprised?

• #8   13. jan 2011 OMg tjek forsiden -. Annoncer - 19 amstaff - Riiimelig åbenlyst *G* idioter !

• #9   13. jan 2011 Deres FB hvis i har noget at sige til dem ?

• #10   13. jan 2011 Det er helt til grin, men fuldstændig som det var forudsagt inden loven blev indført. De eneste der ikke længere kan have listeracerne er de folk der deltager i de organiserede hundeaktiviteter med stambogsførte hunde (udstilling, lydighed osv.). De "knap" så seriøse der har racerne på grund "street credit" og modefænomen kan fortsætte fuldstændig som før. Tidligere indregistrerede "folk" pit bull og diverse blandinger fra skodavl her hjemme og i østeuropa som værende amstaff (til trods for de aldrig havde været i nærheden af at være i familie med AKC/FCI-hunde). Den lov blev udelukkende lavet for, at vise handlekraft fra regeringen. Efter den massive information/advarsler fra eksperter kan de ikke have været i tvivl om, at tiltagene ikke vil virke (så skulle der i det mindste være afsat penge af til opretholdelse).

• #11   13. jan 2011 *Ej en medløber* - de havde sku nok fundet dem alligevel smiley

• #12   14. jan 2011 Er også fuldstædig enig med tue..

• #13   14. jan 2011 Michelle:
    Ham der står for siden er ligeglad. Jeg har haft sendt en mail til ham. Og fik bl.a. det svar, at han synes loven var tåbelig.

• #14   14. jan 2011 Tja jeg synes jo det er fuldstendig hen i vejret og oprette endnu et tråd med endnu et link til siden hvor de sælges.

I spreder jo budskabet..

Det er da om noget dumt !!!

• #15   14. jan 2011 Hvad hjælper det at komme med love og forbud, når det tydeligvis ikke virker...?
    Det er jo helt forrykt det der foregår på den side, og der er jo ikke lagt skjul på noget.
    Dem der bliver straffet er jo de "ordenlige" hundeejere. Utroligt at vores regering ikke kan se det. Magen til klam magtdemonstration fra regeringens side skal man lede længe efter. Men loven er her, og den skal følges... Men det har åbenbart ikke de store konsekvenser, for dem der ikke gør! Klamt

• #16   14. jan 2011 Mor til bassedrengen -så vi skal osse afskaffe hastighedsgrænser på motorvejen fordi ingen alligevel overholder dem?

Man kan altså kke lovgive udfra hvad man tror folk vil være med til at overholde. Tilgengæld bør man jo så sørge for at man i det mindste har ressourcerne til at håndhæve loven, når man laver den.

Der VAR et reelt behov for at der blev strammet op omkring de her racer -jeg er ikke enig i hvordan loven blev udformet, men nu er den her, og så må man overholde den og håbe på ændringer når den skal evalueres om 2½ år.

Og der har altså været konsekvenser for nogen hundeejere -bl.a. er en ung knægt blevet tvunget til at aflive sin ny indkøbte listehund samt betale bøder i omegnen af 10.000 kr for at have anskaffet sig en ulovlig hund.
    Den andne dag var der links til en nordjysk avis med en artikel om en listehund der står til aflivning fordi den er født efter forbudet.

Der er flere af den slags -men nej det opdages self ikke nær så ofte som det burde hvis loven skulle have effekt. Og måske de opdager det, inden loven skal evalueres.

• #17   14. jan 2011 Michelle: det kan da på ingen måde sammenlignes!
    Tror at du misforstår mig med vilje...
    Der er rigtig mange eksperter der har frarådet den måde loven er stillet op på.
    Og forøvrigt har folk jo åbenbart stadig frit spil til at sælge/købe de forbudte racer. Så hvor langt er vi kommet?
    Og det skader da i den grad dem der har styr på deres hund og overholder loven.

• #18   24. jan 2011 har du stadig nogle hvalpe og hvis ja hva er prisen

• waliid w
    waliid w Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #19   26. okt 2011 Kender i nogen der har en amstaff til salg ? Helst rednose og hvalp. ?

• janus j
    janus j Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 9
    #20   4. maj 2012 tænk at loven overhoved er blevet vedtaget det sys jeg virkelig er langt ude ren respekt til ham der prøver og sætte de små ud til et liv og ikk aflive nogle sunde og raske hunde forstår slet ikk jeres måde at se på det på skulle vi os aflive store mennesker nede fra centret fordi de ser ud som de gør jeg sys virkelig nogen i danmarks befolkning skulle skame sig det min mening og udover det tjek lige hvor mange bid der har været siden 2001 fra de 13 hunde

Kommentér på:
Pit/ amstaff hvalpe sælges...

Annonce