686 visninger
|
Oprettet:
Måtte?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem?!
- Normalt er vores lille prinsesse i gangen når vi ikke er hjemme, og fra gangen kan man gå ud på badeværelset som normalt er lukket, men hvis vi ikke har fået trukket døren ordentligt i, skubber hun døren op og går ind og tisser på en måtte .. jeg er sikker på at det ikke er fordi hun ikke kan holde sig, for hun er hjemme samme antal timer hver dag og har vi fået lukket døren rigtigt og hun ikke er kunne gå derind, så holder hun sig til vi kommer hjem .. så hun tisser altså kun på denne måtte?
- hjælp?!
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
men hvergang han kommer ud til min mor og han har mulighed for a komme ind på min lillebror værelse så tisser han på han legetæppe..aner ik hvorfor
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 92
- og det er ikke kun når hun er alene .. sidder vi i stuen og der er åben derud til (nogle gange), går hun derud og tisser - selvom det måske kun er 2 timer siden sidst hun har været ude .
- Afmærker hun eller hva tror du?
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 868
Hun er lidt sjovt på det punkt. Hun sidder også og venter på at jeg tørrer hende om munden når hun har drukket. Slet ikke noget jeg har lært hende. Hun har vist bare stjerne-nykker...
sep 2009
- Ville det hjælpe at købe en ny?
sep 2009
sep 2009
- Ja, ved det - for det meste er den også lukket,
men får vi ikke altid lige trukket i den, skubber hun den op ..
Altid noget det kun sker i gennemsnit en gang hver 14 dag :b
- men det er da stadig pisse irriterende at hun ikk kan lade den være
Måtte?!