{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Måtte?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem?!
- Normalt er vores lille prinsesse i gangen når vi ikke er hjemme, og fra gangen kan man gå ud på badeværelset som normalt er lukket, men hvis vi ikke har fået trukket døren ordentligt i, skubber hun døren op og går ind og tisser på en måtte .. jeg er sikker på at det ikke er fordi hun ikke kan holde sig, for hun er hjemme samme antal timer hver dag og har vi fået lukket døren rigtigt og hun ikke er kunne gå derind, så holder hun sig til vi kommer hjem .. så hun tisser altså kun på denne måtte?

- hjælp?! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måtte?!
  • #1   11. jan 2011 det samme gør tico .. han er renlig og har været i over 1.5 år nu ..
    men hvergang han kommer ud til min mor og han har mulighed for a komme ind på min lillebror værelse så tisser han på han legetæppe..aner ik hvorfor

• #2   11. jan 2011 det pisse irriterende, for hun gør det ikke andre steder og har også været renlig i over 1 år - så forstår det simpelthen ikke ..
    - og det er ikke kun når hun er alene .. sidder vi i stuen og der er åben derud til (nogle gange), går hun derud og tisser - selvom det måske kun er 2 timer siden sidst hun har været ude .
    - Afmærker hun eller hva tror du? smiley

• #3   11. jan 2011 Cleo gjorde det samme. Havde jeg glemt at lukke døren til køkkenet om natten gik hun ud og tissed under bordet. At smide tæppet ud hjalp ikke.

• #4   12. jan 2011 Har samme problem med Trunte. Hvis jeg ikke blokker af for stue og kontor om natten går hun derind og tisser eller laver bummelum under bordet... Skide irriterende... Hvad der derudover er irriterende er at når hun har gjort det kommer hun ind til mig og sidder og knurrer/brummer for at få mig til at tørre det op. Og hun stopper ikke før end det er tørret op.... Kan stå op og bare lukke døren derind, men hun knurrer sgu alligevel... SUUUK!

Hun er lidt sjovt på det punkt. Hun sidder også og venter på at jeg tørrer hende om munden når hun har drukket. Slet ikke noget jeg har lært hende. Hun har vist bare stjerne-nykker...

• #6   12. jan 2011 Havde tænkt på at fjerne måtten, men det er squ dejlig at have derude!
    - Ville det hjælpe at købe en ny?

• #7   12. jan 2011 det skal siges at hun knap nok er 2 år endnu, så hun er stadig ung .

• #10   12. jan 2011 Ja det kunne jeg prøve, trins s smiley

- Ja, ved det - for det meste er den også lukket,
    men får vi ikke altid lige trukket i den, skubber hun den op ..
    Altid noget det kun sker i gennemsnit en gang hver 14 dag :b
    - men det er da stadig pisse irriterende at hun ikk kan lade den være smiley

Kommentér på:
Måtte?!

Annonce