{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæver
  • #1   8. jan 2011 min Jowina har ikke forandret sind af at blive steriliseret....hun er stadig politibetjenten i vores flok.
    vi har 4 tæver

• #3   8. jan 2011 vi har 4 sammen og det får fint. Man kan godt komme ud for at to hunde ikke kan sammen, men oftest vil to tæver kunne sammen.

• #4   8. jan 2011 Det kommer helt an på hvordan tæverne er i forvejen. Man kan godt have to tæver sammen, men kun hvis de i forvejen kan med andre tæver. Og det er uanset om de er seriliseret, eller ej. Hanhunde der bliver kastreret bliver nu heller ikke altid mere rolige overfor andre hanhunde.............

• #6   8. jan 2011 Ja som de andre siger, er der ingen garantier. Vi har en hanhund herude som overhovedet ikke kan med hverken eget køn eller tæver. Ejeren er var utrolig ked af dette, og valgte at få ham neutraliseret. Men lige lidt hjalp det. Han hader stadig synet af andre hunde, lige meget køn. Kun tæver i løb, kan han udstå, men så skal de også være lige på det rette tidspunkt i deres løb.

Med hensyn til at have to tæver, tja så har jeg to gående, helt uden problemer smiley

• #9   8. jan 2011 Jeg har selv en tæve som ikke kan med andre tæver. Hvis den modsatte tæve underkaster sig, så står hun med hovedet over, og skulle de så rejse sig, efter underkastelse, så knurre hun og tæven må så underkaste sig igen. Med hanhunde er det slet ikke sådan. Dette er ikke noget jeg som ejer kan arbejde, eller er det?

• #10   8. jan 2011 Jeg har prøvet med to tæver, på samme alder. Det gik slet ikke.
    De røg i totterne på hinandre bare vi vendte hovedet et øjeblik.
    Har dog tidligere haft to andre tæver med 2 års aldersforskel uden problemer.

Kommentér på:
tæver

Annonce