Kradset væggen.. ØV Kradset væggen.. ØV
Hjælp Hjælp....
Vi er et par som er ejere af vores fine hvalp, som vi er meget glade for...
Han er til dagligt sammen med mig, da jeg er hjemmegående, men her igår blev han nødt til at være alene hjemme, han er alene hjemme ca 2-3 gange om ugen.
Han har masser af legetøj og han plejer også at enten gnaske i kødben eller lege med hans legetøj, men så her igår kommer vi hjem og han har kradset/ ædt et lille område af væggen...
Han har ellers ALDRIG rørt noget..
Jeg har virkelig brug for hjælp..
Hvad skal jeg gøre???
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 836
især nu du er så meget hjemme og har tiden til det.
www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/alene_hjemme.html
og så er det vigtigt at du ikke lige lufter hund, og så tager afsted - en gåtur frisker hovedet på hunden, så den er i fuld hopla. Lad den evt. søge efter sin mad, efter gåturen så den falder ned.
læs mere her om kontaktøvelser, problemløsning og aktiveringsøvelser
http://www.grosserguiden.dk/Ny_hvalp_i_huset/Hvalpens_forste_dage/Renlighed/Gode_vaner___darlige_vaner/Sikkerheden_i_hjemmet/nar_hunden_bider_i_ting.html
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Hvis han er i hele huset når han er alene hjemme... så prøv at begræns hans område - nogle hunde bliver bare stressede af at kunne bevæge sig frit rundt - prøv med køkken eller lign... men evt uden lukkede døre - men med børnegitre eller lign... !!
Bare et par råd... smiler...
Julie -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 27
Han er i et stort bryggers, men fejlen er måske at vi lukket søren ind til resten af huset...
Jeg må prøve med nogle klude, det var han meget glad for da han var mindre..
Kradset væggen.. ØV