Mangler hjælp til kosttilskud... {{forumTopicSubject}}
Min lille hanhund en Prazsky Krysarik, har brækket benet og brudet vil ik vokse sammen. Han er nu på 4 uger i forbinding og kan kun være det yderligere i 4 uger og så bliver der mere alvorligt, enten en aflivning eller en amputation. Det vi ik heale da blodforsyningen til hans knogler er næsten mangelfuld....de advarede os mod det før operation, han har fået en jernplade i benet med 6 skruer.
Det eneste vi på nuværende tidspunkt kan gøre at at "fylde" ham med protein, siger dyrlægen....
Mangler nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det, er i fuld gang med at lave kødboller af oksekød, da der er meget protein i kød, men kunne godt bruge nogle flere råd og idér til anden måde at få protein i ham...
Håber i kan hjælpe mig
Knus Jeanett og Mickey
I kan læse hele hans historie på min profil eller i gruppen os med Prazsky Krysarik..
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
http://dindebat.dk/sundhed/480955-hele-hurtigt.html
sep 2010
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 270
jun 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 238
Blommen er primært fedt og kolesterol
jeg fodrer med kylling, kalvekød og masser af ben + fiskeolie. Kylling er en god og fedtfattig proteinkilde.
sørg for at fodre med råt og ubehandlet kød, da hunden optager bedre fra en naturlig kilde.
BARF er din vej frem, derigennem får du helt sikkert dækket protein behovet, hvilket mange fodertyper ikke gør.
jun 2010
hold dig nu væk fra at give hunden "meneskemad", altså f.eks. hytteost er sku ikke særligt naturligt at en hund skal spise og rimeligt klamt kunne jeg forestille mig
jun 2010
"masser af grønsager, blåbær ..." det hænger ikke sammen med hundekost, som slet ikke har behov eller optager grøntsager eller frugt som vi gør.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Jeg går ud fra hunden får den daglige foder
Og de tilskud man efterspørg skal være nogle som optimere brudheling og blodomløb... Det er f.eks. blåbær da en skide god ide, da det indeholde mange vitaminer og antioksidanter..
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Havde dyrlægen ikke en ide til hvad i kunne bruge?
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 147
og så selvfølgelig kød....
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
(link fjernet)
Mangler hjælp til kosttilskud...