møghund! {{forumTopicSubject}}
.. Ja, han humper sin bamse på livet løs, slæber alle skoene ind i stuen, flår alt han kan finde, er pludselig begyndt at blive langhåret(blandingshund, u never know!), han prutter helt forfærdeligt sommetider, og står ikke tilbage for at levere en lille appetitlig bøvs med efterfølgende veltilfreds slik om sin lille mund.. kan han komme afsted med det, så æder han fuglenes korn og brød så snart man kigger væk, og han haaaaaader bare vand..han lugter af hanhund og tis konstant nu, og er i sin værste lømmelalder hvor han har lagt sine ører væk.. er han med i toget så lader han ikke sine kun 2,5 kg forhindrer ham i at sparke bagud og lade folk vide at HAN, og kun HAN ejer den togvogn vi er i, trods mine ihærdige forsøg på at distrahere, og utallige "trænings" ture i bus og tog da han var yngre.. nejnej.. jeg kan i stor grad rende den lille hund et vis sted for tiden.
men ved I hvad.. Jeg kan ikke lade være med at kigge på ham, og lade mit hjerte smelte, ih hvor jeg elsker den lille røver
(link fjernet)
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Hvornår hulan er lille blevet lig med nem ??
Det var så et lille sidespring.. Sorry
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 146
Han er nu en dejlig lille hund, og har været utrolig dejlig lydig, lige indtil denne alder
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
aug 2008
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
Balder er heldigvis ikke helt så slem endnu, men Rasmus....
pt er han PINLIG at gå tur med.. han gøer hele tiden mens han logre med halen. Når vi har været ude og lege så kan man slet ikke høre mor og far kalder... de stjæler træet der ligger ved brændeovnen. når vi har lagt deres tæpper pænt så skal de slæbes med rundt over alt og ikke om kan høre når der bliver sagt nej til noget.. Hvis vi ikke er i køkkenet så skal Balder lige se om der ligger noget på bordet som han synes burde være hans...
men ville bestemt ikke bytte hundene for noget i hele verden
aug 2008
Vi har også brændeovn inde, og hvis han kan få fat i sådan et stykke stort bark, og så flå det udover gulvet, så er dagen reddet!
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
Ja, det træ der kan splittes MEST ad er det bedste... lige for tiden støvsuger vi 2 gange om dagen... det er så hyggeligt....
hundene skulle heller ikke ligge i sengen, men.... så fandt Rasmus ud af at når der kommer snorkelyde fra fra kan man liste sig op i sengen.... og når vi så vågner om morgenen så ligger der 2 skt hunde på hver 20 kg ved siden af Martin.... de har fundet ud af at mor her smider dem ned
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
nogen der vil have en hundehvalp blandet med hvid haj
møghund!