{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

løse hunde {{forumTopicSubject}}

Vil lige starte med at sige at jeg har intet imod løse hunde som følges med deres ejere. Men..... længere oppe af vejen har vi et ældre par med en samojede hund som render løs imene ejerne er indendørs. deres have er ikkke lukket af så den render også ude på vejen og ved naboer. Vi har haft den i vores have hvor vi ringede til dem og bad dem hente dem fordi vores børn var bange for den, eneste kommentar var "Jamen den gør jo ikke noget". Sidste sommer sad vi i stuen med vinduet åbent og pludselig lød det som om der var hundeslagsmål, men det var samojeden som var på tur med barnebarnet og havde set en anden hund. Gentagende gange er vi kommet luntende med 10-15 km. i timen i bil, hvor den så pludselig kommer springende ud fra haven, og man klodser bremsen. Den render rundt som det passer den og ejerne har i mine øjne ingen styr på hvor den er når de sidder inde i stuen. Hvad pokker gør man, ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg kom til at køre den over eller bare snitte den, men det virker jo som om at ejerne er lige glade.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løse hunde
Kommentér på:
løse hunde

Annonce