{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

Mit misfoster af en gravhund {{forumTopicSubject}}

8. maj blev Igor taget ved kejsersnit, sammen med sine to søskende. Min mand lavede kejsersnittet på Igors moar og jeg assisterede og fik liv i alle tre hvalpe ( tævehvalpen var helt væk da hun kom ud, men med sug og ilt, fik jeg da liv i hende ).Moren til de tre hvalpe er en pragtfuld lille ruhåret dværggravhund og hun var blevet parret med en flot fyr af en anden ruhåret dværggravhund- begge med stamtavle. Jeg var så heldig at kunne følge de tre hvalpe fra dag et og mens de voksede sig "store" og frække, og efter lidt plageri fra min side af, endte ejeren af tæven da ogsåmed den opfattelse, at jeg skulle have den ene hvalp ( der var tyve mennesker i kø for at få en af hvalpene, da ejeren er særdeles kendt ). Anyway, så fik jeg jo, vidundelige lille Igor ( gratis ) og fra dag et af, herhjemme, har han fungeret fantastisk sammen med de to store hunde. Vi- altså Igor og jeg - har besøgt hans søster som har fået masser af ru pels, mens Igor stadig kun lige har lidt skæg omkring munden. Derudover er han kryptochid ( mangler den ene sten ) og i går opdagede min mand så, at hundene gudhjælpemig også har et lille overbid. Godt at han hverken skal bruges på udstilling eller til at avle med, for den er da helt gal med ham. Til gengæld er han kvik og lærenem og går supergodt spor......Og så er han altså bare så helt igennem vidunderligt.......Mit lille misfoster af en gravhund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit misfoster af en gravhund
Kommentér på:
Mit misfoster af en gravhund

Annonce