Min hund og jeg flytter.. {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg er gået fra hinanden, og jeg flytter i en anden lejlighed.. Jeg er ikke så bekymret for om Balou kan finde ud af selve flytningen, for han er en sej hund.. Men det jeg tænker på er at det er en meget central lejlighed i stueplan.. Så jeg spekulerer i om man kan gøre noget for at vænne ham til at der kommer folk til at gå forbi vinduer og døre uden at han skal stå der henne og gø, og tro at de kommer ind til ham.. Han gør ikke normalt, medmindre folk kommer ind, og han ikk lige kan kende dem.. Jeg har planer om at få sat et gardin op som rulles op nedefra, så jeg kan rulle op så han ikke kan se ud, men samtidigt får noget dagslys ind.. Og jeg kan heldigvis lukke ud i baggangen så han ikke kan komme derud.. Men er der nogen form for træning jeg kan give ham så han ikke skælder alle sammen ud..?? Jeg ved selvfølgelig heller ikke hvordan han reagerer på det, men vil bare gerne være på forkant.. på forhånd tak..
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Man kan købe noget i Silvan, som kan klistres på vinduerne. Så kan du ikke se ud der hvor det sidder og folk kan ikke se ind.
På den måde får han lys ind og han kan ikke se dem udenfor.
Jeg har tændt radioen når mine er alene hjemme - så siger de ingenting
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Håber I finder ud af det!
feb 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 42 Svar: 194
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Held og lykke:-)
Min hund og jeg flytter..