{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på kastration?
  • #2   1. jan 2011 De 1700 kr var det med moms?

• #4   1. jan 2011 Ok.. Men kan se du også er fra Vestsjælland.. Hvor henne fik du det gjort..

Jeg bruger St Merløse dyrlægerne..

• #6   1. jan 2011 Jeg gav omkring 2000 for at halvt år siden.

Vil lige sige, jeg syntes du skal tænke MEGET over det inden du tager beslutningen om at kastrere. Min hund er blevet meget usikker/angst efter kastrationen, hvis jeg kunne lave det om havde jeg aldrig fået ham kastreret.
    Skriver det ikke for at gøre dig utryk, men for mig er det vigtigt at fortælle folk at det altså er noget der kan ske.

• #7   1. jan 2011 Didde F... Ja har også overvejet det i lang tid og har godt hørt om det du der beskriver..

Men han går og strinter alle vegne og er godt træt af det og kan slet ik være i nærheden af min anden han hund uden de slås..

Så syntes ik jeg har noget andet valg..

• #9   1. jan 2011 Nej det kan jeg godt se, det er da rigtig træls!
    Man skal nok også være mest bekymret hvis ens hund er usikker inden den bliver kastreret så er det, det kan blive værre.

• #10   1. jan 2011 Ja måske man skulle snakke med dyrlægen om en kemisk kastration..

Didde F.. Han er jo en lidt nervøs lille hund, så det er også det der holder mig lidt tilbage..

• #11   1. jan 2011 så ville jeg råde dig til at få den kemiske først!
    Det var sådan set også det jeg fik en tid til med min hund, altså en kemisk. Så sagde min dyrlæge - Det syntes jeg er dumt at betale for da det næsten kommer til at koste det samme som en rigtig kastreation- Jeg spørger så om en nervøs hund ikke kan blive mere nervøs, det havde jeg nemlig hørt en fortælle mig før. Han sagde så nej det gør den ikke, det eneste du til mærke forskel på er at den bliver mere dovn og mere sulten.
    Det er den dummeste beslutning jeg nogen sinde har taget, og jeg vil aldrig tilgive mig selv for jeg ikke lyttede til min egen fornuft og fik ham kemisk kastrert først.
    Jeg kontaktede min dyrelæge for noget tid siden og fortalte ham hvordan min hund var blevet efter kastraretionen, og jeg sagde til ham jeg syntes han skulle fortælle folk med nervøse hunde at det kunne kske den blev mere nervøs, da han jo sagde til mig at det ville den ikke blive.
    Så siger han, nej det vil jeg ikke for om du havde fået din kastreret eller ej ville det have blevet en problem hund alligevel for det har ikke noget at gøre med den er blevet kastreret.
    Jeg har sat mine ben for sidste gang hos den dyrlæge, dyntes godt nok det er under alt kritik at behandle folk sådan.

Nå jeg fik vist lige skevet en hel del der slet ikke har noget med dit spørgsmål at gøre, håber det er ok smiley

• #12   2. jan 2011 Krumme
    Stefen Dahl i Tune tager 2500 for en kastration af en lille hanhund, vi fik nemlig Kiyoh kastreret der sidste år smiley Så han er da gået NOGET op i pris siden hen smiley

• #14   2. jan 2011 Krumme
    Uha... Det vidste jeg slet ikke han gav, det kunne da godt være jeg skulle snakke med ham smiley

• Chris R
    Chris R Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #15   11. jan 2011 Med lidt søgning : (link fjernet)

Der ligger en pris på 1687,50 for lille hund incl alt..

Læs tilbudsfolder : 20% rabat i februar måned dvs en pris på omkring 1350 incl moms og medicin....

Kommentér på:
Pris på kastration?

Annonce