Dejligt med en ny ! {{forumTopicSubject}}
Min mor som har sclerose har sin (tideligere min) jack russel terrier... Hun er blevet lidt af en diva og elsker at dangdere den
men så fik vi Nate, min mor er mere energisk end nogensinde, hun går bedre og elsker at lege med dem.
Han er blevet en stor hund, men det giver bare min mor udfordringer.
Har aldrig haft så positiv oplevelser med en hvalp, han tissede på gulvet en enkelt gang og har ingen uheld haft siden..
Vi har det meget bedre efter at have fået en ekstra på vores ''team''...
Alle der kender min mor siger at hun er blevet et fantastisk menneske på trods af min fars død og hendes sygdom. Hun har den rigtige livslyst tilbage. Hun er tideligere gartner og jockey, men da min far døde kom sclerosen og plagede hende.. Hun var tom og nærmest umenneskelig i noget tid. Ny er hun bedre end nogensinde !
Hvem kan jeg takke det for? Jordens mest vidunderlige hund ;Nate ! Han forstod med det samme at man ikke måtte hoppe op af hende, hun kunne ikke det samme som jeg. Men nu samler han ting op for hende, henter hends stok og passer rigtigt på hende
Han er min bedste ven, han har reddet så meget i min hverdag, han har givet mig min mor igen
Hvor mange dyr kan lige vende en gammel sur kvinde til et nyt energisk menneske? Min helt
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
Rigtigt godt nytår :o)
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.371
Tak og i lige måde
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.759
Dejligt med en ny !