{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Dejligt med en ny ! {{forumTopicSubject}}

Min mor som har sclerose har sin (tideligere min) jack russel terrier... Hun er blevet lidt af en diva og elsker at dangdere den smiley men så fik vi Nate, min mor er mere energisk end nogensinde, hun går bedre og elsker at lege med dem.
Han er blevet en stor hund, men det giver bare min mor udfordringer.
Har aldrig haft så positiv oplevelser med en hvalp, han tissede på gulvet en enkelt gang og har ingen uheld haft siden..

Vi har det meget bedre efter at have fået en ekstra på vores ''team''...

Alle der kender min mor siger at hun er blevet et fantastisk menneske på trods af min fars død og hendes sygdom. Hun har den rigtige livslyst tilbage. Hun er tideligere gartner og jockey, men da min far døde kom sclerosen og plagede hende.. Hun var tom og nærmest umenneskelig i noget tid. Ny er hun bedre end nogensinde !

Hvem kan jeg takke det for? Jordens mest vidunderlige hund ;Nate ! Han forstod med det samme at man ikke måtte hoppe op af hende, hun kunne ikke det samme som jeg. Men nu samler han ting op for hende, henter hends stok og passer rigtigt på hende smiley Han er min bedste ven, han har reddet så meget i min hverdag, han har givet mig min mor igen smiley Hvor mange dyr kan lige vende en gammel sur kvinde til et nyt energisk menneske? Min helt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejligt med en ny !
Kommentér på:
Dejligt med en ny !

Annonce