648 visninger
|
Oprettet:
Savner min lille dreng... {{forumTopicSubject}}
Balto er på juleferie hos mine forældre... Vi skal ud til nogle venner her i morgen så vi bestemte os for at lade Balto blive hos mine forældre efter jul, da jeg ikke ville lade ham være alene hjemme nytårs aften (ved ikke hvordan han har det med fyrværkeri endnu)... Skal hente ham her på lørdag, men nøj hvor jeg savner ham... Min mor har lige sendt et billede hvor han ligger og putter i deres sofa, hvilket kun får mig til at savne ham endnu mere.. snøft snøft...
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Men du skulle hellere vende den om, og være glad for at han er glad og tryg
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Jeg har også svært ved at undvære ham... Men jeg tror han har nydt at være hos mine forældre og have en hund at lege med hele ugen.... Og tror egentlig ikke han er bange for fyrværkeri, var han ikke sidste år, men da var han jo også kun en 9 ugers hvalp og havde tre andre hunde at lege med.. Ville nok være noget andet hvis han var alene hjemme jo.. Og jeg kunne sagtens være blevet hjemme nytårsaften, men når nu jeg havde mulighed at få ham passet hos mine forældre og deres hund som er hos ham hele tiden så kunne jeg jo ligeså godt drage nytte af det og komme lidt ud...
Palle:
De første par dage var det rart nok ikke at skulle ud og gå om aftenen efter arbejde, men nu savner jeg godt nok at gå over over i skoven med ham og se ham drøne rundt og hygge sig...
Men min kæreste nyder stilheden
Savner min lille dreng...