{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hvad gør man...... {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man når man er så uklog at man glemmer at putte nye prutteposer på snoren.....

Jo ser i, Bela og jeg var ude og gå og mor troede jo selvfølgelig hun havde fået prutteposen med i lommen. Men ak nej, det havd jeg ikke og da Bella hvde sat sig lige foran et hus, ja så var der kun en ting at gøre.

Binde hunden gå op til døren og ringe på.

En mand åbner og jeg siger så pænt :undskyld, men kan du undvære en pose Hr ?

Han kigger underligt på mig og jeg fortsætter så : min hund har lavet en prut herude og jeg havde glemt posen hjemme, kan du undvære en så jeg kan fjerne det igen inden vi går videre.....

Han kigger endnu overrasket på mig end før, og siger så : jamen det kan jeg da godt, øjebik.....

Får posen og siger pænt tak og gå ud og samler op efter Bella.

Tror vidst han tror jeg er skør, men tror nu han synes det var pænt af mig at tage mine "ting" med os da vi gik...

Men sådan kan man også gøre det hvis man glemmer posen smiley

Godt Nytår herfra os til jer alle sammen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man......
  • #1   30. dec 2010 Det der, det er godt nok god stil! Thumbs up for dig

• #3   30. dec 2010 Det er skisme også sket for mig smiley og ja - Op og ringe på en dør hvis jeg ikke lige kan finde noget andet at fjerne den med *G*

Det værste var dog da min gamle broholmer havde myllerbæ - det KAN man ikke samle op , Og jeg ledte efter noget jord/grus til at kaste oven i så det ikke bare lå der ? viste virkelig ikek hvad jeg ellers skulle gøre.
    - en ældre dame stopper så op, kigger på mig og siger "Ved du nu hvad lille pige - SÅDAN NOGET SAMLER MAN ALTSÅ OP ?"

jamen ? hvordan filan har du tænkt dig det ? :S

• #4   30. dec 2010 Det sjoveste var nok mandens udtryk i ansigtet. men så var han da fri for at se det kommer frem når sneen smeltede og jeg samler altid op efter mine hunde......

• #5   30. dec 2010 Sådan skal det gøres, godt gjort smiley

Var også engang ude af lufte Rasmus før han skulle til dyrelægen. Havde ikke lige fået en pose med og der var ingen huse i nærheden. Overvejede virkelig bare at skubbe den til siden, men der holdt en i en bil lidt længere tilbage og kiggede på mig og Rasmus, så det endte med at jeg måtte bruge min ene sok og smide den ud bagefter, trist trist =/

• #6   30. dec 2010 ja hvad gør man ikke når man har glemt posen smiley

• #7   30. dec 2010 RIGTIG god stil....

Ville ønske at ejeren af den hund, der i forgårs lagde en lort foran min hoveddør, midt i en mellemgang, havde gjort det samme....

Det ville jeg selv have gjort, hvis min hund kom til det....

Her måtte jeg pænt ud og samle op efter en anden hund, fordi ejeren bare har ignoreret det... ADRRR

Kommentér på:
Hvad gør man......

Annonce