{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med homøpatisk behandling
  • #1   26. dec 2010 kan varmt anbefale lise, hun er uddannet dyrlæge, men udgør sig i homeopati, hun var på vores dyreklinik, hvor jeg arbejdede.

her er linket

http://www.alternativdyrlaege.dk/velkommen.html

hun er blandt andet i vi med hund dec udgave nu, med to artikler, blandt andet med en hund med mange års hudproblemer

• #2   26. dec 2010 Jeg har i en god del år brugt homøopatisk medicin til mine hunde, og jeg har været godt tilfreds.
    Ligesom med almindelig medicin virker det noglegange, andre gange ikke.

• #3   26. dec 2010 sofia - det er Lise, jeg er i kontakt med.

Jeg er bare så meget i tvivl om det overhovedet er allergi, han har. Han har ingen symptomer på det udover hudbetændelse. Ingen kløe, ingen rødme, ingenting.

Derudover får han SÅ let sår under armene - selv ved en blød sele. Så hans hud er SÅ sart, det er helt utroligt. Tænker, at det næsten må være et problem med hans hud snarere end allergi.

• #4   28. dec 2010 har du prøvet de ting fra lise af??
    han kan vel godt være sart i sin hud, ligesom mennesker, det er så træls

• #5   28. dec 2010 Han ér meget sart i huden - det er de færreste seler han kan bruge uden at få gnavesår under armene og vi har endnu ikke fundet et dækken han kan bruge.

Men det er decideret hudbetændelse,han altså også får. Det kommer jo af noget.

• #6   28. dec 2010 har han fået taget allergi test af dr dyr, blodprøve, for at se hvad han kan tåle og ikke tåle.
    min lab havde pollen allergi, og det var et helvede om sommeren, for hun havde eksem under poterne
    har du prøvet en læder sele, tænker at det er et natur materiale som de fleste kan tåle, i forhold til kunst stof, måske få special syet en sele.
    med eksem erfaret jeg selv de fleste ting med min hund hvad der virkede og måtte undgå for at det ikke blev værre, hun kunne eksempelvis ikke betræde græs uden hun nyste og slog ud, for desværre kan dyrlægen ikke altid give en retningslinie

• #7   28. dec 2010 Så mange retningslinjer har hans hudbetændelse desværre ikke givet mig.

Vi er i allergiudredning hos Lene Boysen pt - og derfor på allergi foder for at se om han slår ud af det. Næste skrift afhænger så af om han slår ud eller ej.

Det er ikke selve materialet, der giver ham gnavesår. Det er fordi hans hud er så tynd/sart så der er intet der må gnide sig op af hans albuer, når han bevæger forbenene. VI kan kun bruge en af Puppia vestsele varianterne.

Hudbetændelsen er kommet gennem et år - sådan on/off. Jeg synes bare at det er mærkeligt, hvis det er allergi, når han KUN har hudbetændelsen. Ingen kløe eller rødmen. Derfor overvejer jeg at kontakte Lise fordi min teori er at han mangler noget i immunforsvaret og derfor ikke kan holde stafylokokkerne nede.

Kommentér på:
erfaring med homøpatisk behandling

Annonce