{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

DAP halsbånd {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet DAP halsbånd her i december ( pga fyrværkeri) og har det haft nogen effekt ?
Er der nogen med erfaringer fra nytårsaften med de halsbånd.

Hvilken DAP type vil være bedst til en fyrværkeri ræd hund ?
Dem til stikkontakten, halsbånd eller spray ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DAP halsbånd
  • #1   17. dec 2010 Har I slet ikke oplevet fyrværkeri endnu ?
    Har tænkt at give ham et halsbånd på i morgen, men hvis en anden model er bedre vil jeg hellere det

• #2   17. dec 2010 I er heldige...
    Omkring kl 21-22 lyder der kanonslag der får ruderne til at klirre smiley
    Sådan har det været de sidste par aftener

• #3   17. dec 2010 Jeg har brugt det efter hånden nogle gange nu, jeg syntes overhovedet ikke det virker. Jeg tror det kommer an på hvad det skal hjælpe på. På en angst hund tror jeg ikke på det kan hjælpe, men måske på en hund der har svært ved at være alene hjemme eller lign.

• #4   18. dec 2010 Vi har heller ikke haft fyrværkeri her endnu..

jeg har købt et DAP halsbånd til hvalpen - fordi det er det eneste jeg rigtigt kan gøre for at forberede mig på en god oplevelse til nytår

• #5   18. dec 2010 Jeg har brugt det i kombination med Zylkene, med rigtig god effekt!

• #6   18. dec 2010 Susanne, så er det jo bare dejligt hvis det virker for dig og din hund.
    Her virker det bare desværre ikke, men det er vel også forskelligt fra hund til hund.

• #7   18. dec 2010 Jeg har også super effekt med DAP på min. Han har fået sit halsbånd på idag, da de for første gang her til aften har skudt et par raketter af.
    I dagene op til nytår får han desuden baldrian, zylkene, blomsterdråber, og så alprazolam (angsdæmpende medicin) selve nytårsaften kl 14 og kl 21.
    Derudover træner vi året rundt med lydcd, stjernekastere, kamera med blitz (udenfor i mørket) og lignende.

DAP halsbånd syntes jeg er mest optimalt når det er til nytårsangst. Så har de effekten af det hele tiden, både ude og hjemme.
    Den til stikkontakten gælder kun i hjemmet, så hvis han også er utryg når i går tur, virker det ikke optimalt.
    Spray holder kun nogle timer, og jeg syntes det er besværligt at bruge. Så jeg stemmer for halsbånd smiley

Kommentér på:
DAP halsbånd

Annonce