772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ferie uden hund... Ferie uden hund...

I 2012 fylder min mor 50 og mine forældre vil i den anledning invitere min kæreste og jeg, min bror, svigerinde og lille nevø på ferie i 3 uger.

Da vi er rigeligt med mennesker og skal køre sammen er 3 hunde et no-go, og da min kæreste og jeg skal giftes samme år og dette nok er det tætteste vi kommer på en bryllupsrejse vil jeg give mig selv lov til at tage afsted og nyde ferien..

Mit problem er at jeg er RIGTIG dårlig til at tage afsted fra hundene - mine svigerforældre kan passe de to af dem men har sagt nej tak til at passe den yngste (Fellow) - hvilket er helt ok, det er meget at skulle passe 3 hunde og Fellow ER en mundfuld smiley

Jeg er temmelig snerpet med hvem der må passe mine hunde - og da Fellow er en hund der klart har det bedst med daglige gåturer og aktivering - så pension er ikke en mulighed og da slet ikke i 3 uger!
Men hvad gør jeg så?
Jeg kender ikke rigtigt nogen jeg har tillid nok til at de kan aktivere ham lige efter min bog - og dem der kan har selv hunde..

Jeg ved der er 1½ år til endnu og tingene kan nå at ændres en milliard gange - men det fylder enormt meget i mit hoved.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie uden hund...
  • #1   16. dec 2010 Heidi: kan varmt anbefale Guldlund hundepension, der bliver i aktiveret hver dag. Da mine var der, og da vi kom for at hente dem. Tænkte jeg nu står Eddie nok og galper, han sagde aldrig en dyt, eller det var ik nogle i pensionen der gjorde.
    Og hvis Eddie ik gøede fra han kom til han blev hentet, var det fordi han var tryg. Han galpede ellers altid, fra han kom til han gik. De andre pensioner han var i, når vi har været afsted.

Ved godt du sagde pension ik var/er en mulighed, men tag op og snakke med hende. Så kan du også se stedet, og hun er rigtig sød...

• #2   16. dec 2010 de fleste pensioner har jo flere gåture og aktiveringer om dagen til hundene

• #3   16. dec 2010 Annemette: Jeg har haft ham på weekend på Guldlund og er meget begejstret for dem smiley Jeg synes bare at 3 uger er for længe at lade ham være i pension smiley

• #4   16. dec 2010 Heidi: syntes bare så ved man de bliver taget godt varer på, og det er det samme hverdag. Har en enkelt haft et vennepar til at bo i vores hus, mens vi var på ferie. Det til ug osv, og de havde lavet en masse super dejligt. Men så kan man spørge om alle venner er sådan, og vil de gøre alt det man selv plejer at gøre med hunden. Men ja 3 uger er lang tid.

• #5   16. dec 2010 Hende her www.anniway.dk har hunden i sit hjem og den er en del af hverdagen. Så det er ikke som man normalt forstår ved pension.

Kommentér på:
Ferie uden hund...

Annonce