{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtta Pro vinterdækken?
  • #1   14. dec 2010 kanon dækken.. men intet hul til selen... jeg har det til Elmo og det er det bedste vi har haft... kanon pasform.

• #2   14. dec 2010 Også klart det bedste jeg har haft ! smiley
    Intet hul til selen nej, Men jeg har mine seler udenpå da de alle kan lægges ud rundt smiley

• #3   14. dec 2010 okay smiley hvor tykt er det sådan ca :D?
    vil bare gerne have et mere til hende så hun ikke altiiiid skal have det samme på smiley (selvom hun nok er ligeglad)..

Men er det nemt nok og have selen udenover hvis bare en kan spændes ud selvfølgelig smiley

• #4   14. dec 2010 tykkelsen er vel ligemeget, det er materialerne det kommer an på smiley
    og ja - Det er super varmt !
    Når jeg tager Rullepølsens af kan jeg tydeligt mærke på dækkenet at det har holdt på hendes varme smiley

• #5   14. dec 2010 Freja - ja det har du ret i - og du vidste hvad jeg mente :D. så det er super..
    Jamen det lyder jo perfekt.. må lige få det prøvet på hende inden jeg køber det smiley men synes faktisk ikke det er vildt dyrt igen og da slet ikke hvis det er så godt som i siger smiley

• #6   14. dec 2010 Christine Enig enig enig ! Det er nemlig dyrt, Men for fanden for det holder godt !
    Rullepølsen her har haft sit i nogle uger nu - og det er seriøst så godt som nyt, intet slid eller lign ! hver en krone værd !

• #7   14. dec 2010 Christine - okay smiley det lyder godt :). hvis det ikke var til en hvalp smiley hehe.. men ja.. det MÅ jeg bare eje smiley

• #8   14. dec 2010 okay.. nu er det nærmest gruppepres! skal eje sådan et nu smiley

• #9   14. dec 2010 Jeg har selv Hurtta og er også rigtig glad for det, MEN hvis din hund stadig vokser og du skal til at bytte det ud, ville jeg måske købe et buster til hun kan passe den endelige Hurtta str.

• #10   14. dec 2010 Lige lidt bonus info: her er de som regel billigst: www.dalumdyrehandel.dk

Puma har også et. Er rigtig glad for det.

Til Artie bruger vi back on track, det er også rigtig fint.

• #11   16. dec 2010 jeg har det også altså Huettas vinterdækken i sort og Joey er lang håret og vi har ingen problemer med at det sidder fast i pelsen han går nemlig helt i panik hvis noget hiver eller niver ham i pelsen så de fleste dækkner kan ikke bruges på ham med deres velko. men Huettaen er rigtig god og jeg har Joeys sele uden på
    jeg har dog ikke haft den så længe da jeg først købte den til det dkk udstilling i Herning her i efteråret efter at Joey var blevet forkølet jeg havede dog et Boddy dækken før og har det stadig men det er ikke vandtæt og han var tit våd til skinnet når vi kom hjem fra tur men nu er han helt tør på kroppen så jeg vil helt bestent andbefale det og det har virket fint til ham her i alt sneen han er ca.40 cm høj så man kan da kun sige han har haft maven i sneen smiley jeg overvejer at købe et tynder regndækken til ham til resten af året for han hade at gå i regn vejr der er det nærmest mig der må trække ham ud hihi

Kommentér på:
Hurtta Pro vinterdækken?

Annonce